Satt och läste en manual till miton min som är en 1991:a och då som jag förstår det så fungerar choken som extra gas, när man ska pressa ur den så ska man vrida på choken så den får mer bensin.. är det nån annan som har hörttalas om det ?
Satt och läste en manual till miton min som är en 1991:a och då som jag förstår det så fungerar choken som extra gas, när man ska pressa ur den så ska man vrida på choken så den får mer bensin.. är det nån annan som har hörttalas om det ?
Men jag har bosatt mig på deras tester men man får bara göra 4 per dag:S och man ska ha godkänt i 6 st olika testoch jag ahr inte pluggat så mycket jag pluggarpå det sätter att gröa testerna och se vad jag har fel på
GRATTIS Maxdios..
Härnborg det dära var mer knepigt eftersom att 7 speed motorn slutade tillverkas 98:S men din kanske var uttagen 99?
Senast redigerat av Härnborg den 2007-03-26 klockan 22:06. Anledning: Dubbelt inlägg
Ursprungligen postat av Corey Taylor (Slipknot)
jaha var det så simpelt;D tack iallfall![]()
Senast redigerat av Zahlin den 2007-03-27 klockan 17:59. Anledning: Dubbelt inlägg
Köp min hoj ;)
Senast redigerat av Härnborg den 2007-03-27 klockan 18:05. Anledning: Dubbelt inlägg
Fan va gött.
Själv har man precis fått reda på att Biscaya inte hade fått några delar. Känns som att det kommer ta ett tag.
Som crossförare fick man aldrig känna det draget.
Ja, eller hur.
Jag blir helt jävla förvirrad när det kommer till 6 eller 7-växlings dilemmat.![]()
Senast redigerat av Tewdie den 2007-03-27 klockan 18:11. Anledning: Dubbelt inlägg
Nja jag har kört motcross i 11årså jag är ganska van vid drag, fast inte vid sådna hastigheter! Jäklar va den gick och jag låg bara på 5an tror jag
jag har ju seven speed
Jag ska köra för första gången på körskolan den 2a aprill, får la se hur det går![]()
Senast redigerat av Zahlin den 2007-03-27 klockan 19:17. Anledning: Dubbelt inlägg
Köp min hoj ;)
Hur snabbt går den då... om man har 7 växlar ligger den lika med RS:en då?
Senast redigerat av Johanssson den 2007-03-27 klockan 22:04. Anledning: Dubbelt inlägg
Hehe jag körde också på en landsvägguppig som fan:P men hojjen tog det ganska bra.. Vilka varv ligger ni på när ni kör? jag låg på omkring 7000 igår det är kanske för högt?
Köp min hoj ;)
haha jag ligger också på ca 7000 varv fast när jag cruisar då ligger jag på 4500 typ
Senast redigerat av Tewdie den 2007-03-28 klockan 16:14. Anledning: Dubbelt inlägg
Senast redigerat av Tewdie den 2007-03-28 klockan 19:41.
Man pallar inte väntat därför ska man skicka eftergrejerna innan man behöver dom![]()
Här är det toppen väder ocksåoch jag vill ha körkortet nu!!!!!!!
Okejj nu äre så att jag behöver en ny vevstake till miton,
var kan jag köpa den? Nån som vet?
|
Kan du tänka dig gå på en RR-tävling i Sverige? | |
|
|
|
|