Träningstråden

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R
Träning har nästan försvunnit ur mitt liv nu när man kör glass :(

Innan tränade jag 25timmar+ i veckan.

När jag får tid över tränar jag nästan bara kondition.

Till er som vill bli av med det extra hänget: Satsa på maxpuls minst 3ggr i veckan :tummenupp

750RR
 

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Ort
Schjurahammar
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
jag hoppa över ett par inlägg nu men iaf...nått som är jävligt bra om man vill gå ner i vikt är självklart inga skräpmat. o det där med att ta mindre portioner lurar en..samt så lurar du kroppen. kroppen luras att den inte komemr få nå mer mat om du bara äter små portioner varje dag, så då snappar den upp väldigt mycket av det ist. Men raska promenader! :tummenupp så ät nyttigt och RÖR på er! :crash
 

[Akryl]*Amid

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Cectek Quadrift
twinner666 skrev:
det är ju bara att skita i sånt...vanlig mat ska det vara...och lite gainers kanske!! men bara om man är singel.. :D

(nu har jag inte läst alla sidor efter detta, så det kan
bli dubbelsvar, men men..)

En gainer har inte samma funktion som en stackers. =)
Gainer är ju för massa-ökning, stacker för förbränning. =)
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
yates skrev:
Triceps va de nog om jag inte minns fel. han vann dock mr olympia samma år. snacka om bra läkkött, hehe

korrekt info!!!! :tummenupp nästan helt säker på att d va bicen,men han drog säkert triccen också :D
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Träning?
I min klass sväljs det tabletter som kallas Äppelcidervinägerkapslar och säljs för dyra kronor till tjejer som vill minska på sötsuget och därigenom bli smalare
Obeservera att tränar man så går man upp i vikt av musklerna och sådant får ikke förekomma. Man skall kila stadigt på en låg matchvikt. Tänka sig att man aldrig är nöjd..
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Bikerbitch skrev:
Träning?
I min klass sväljs det tabletter som kallas Äppelcidervinägerkapslar och säljs för dyra kronor till tjejer som vill minska på sötsuget och därigenom bli smalare
Obeservera att tränar man så går man upp i vikt av musklerna och sådant får ikke förekomma. Man skall kila stadigt på en låg matchvikt. Tänka sig att man aldrig är nöjd..


ren o skär okunskap :( motion och rätt mat är ju nyckeln till välbefinnande och evig ungdom :)
 

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I mina träningskläder
Hoj
Kona CC 04
Bikerbitch skrev:
Träning?
I min klass sväljs det tabletter som kallas Äppelcidervinägerkapslar och säljs för dyra kronor till tjejer som vill minska på sötsuget och därigenom bli smalare
Obeservera att tränar man så går man upp i vikt av musklerna och sådant får ikke förekomma. Man skall kila stadigt på en låg matchvikt. Tänka sig att man aldrig är nöjd..


:rofl


VAFAN kollar de sig inte i spegeln? vågen har noll betydelse...om man inte är en BB (inte Bikerbitch utan en BodyBuilder lr likande) för då vill man bara GROW! :crash
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
twinner666 skrev:
ren o skär okunskap :( motion och rätt mat är ju nyckeln till välbefinnande och evig ungdom :)

Jo, men försöker du tala om sånt så vägrar dom lyssna.
Svälj kapslar. Peta maten. klämma fettet. ut o spring för bövelen.
Fettet rinner inte av sig själv direkt..
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Bikerbitch skrev:
Jo, men försöker du tala om sånt så vägrar dom lyssna.
Svälj kapslar. Peta maten. klämma fettet. ut o spring för bövelen.
Fettet rinner inte av sig själv direkt..

*proppar munnen full med dillchips*

borde ju ligga i idrottsläran hur man sköter sin kropp :)
men dom drar ju ner på sånt i skolan :confused:
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Acrid skrev:
:rofl


VAFAN kollar de sig inte i spegeln? vågen har noll betydelse...om man inte är en BB (inte Bikerbitch utan en BodyBuilder lr likande) för då vill man bara GROW! :crash

typ så :skrämd
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
twinner666 skrev:
*proppar munnen full med dillchips*

borde ju ligga i idrottsläran hur man sköter sin kropp :)
men dom drar ju ner på sånt i skolan :confused:

äh. på idrotten är det cirka 25 killar o 5 tjejer med.
Många tjejer vill eller kan inte ens vara med på idrotten...
Lycka till att övertala tjejerna att inte fettsuga sig, operera in silikon och krejjer. Det är väl den nya trenden som sveper in.
Jag tror tametusan att mina öronproppar ska få sitta i hela skoldagen. Dom lyssnar aldrig på mig så då vill inte jag lyssna på dom..
Härligt med sommarlov må jag säga :rock
 

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I mina träningskläder
Hoj
Kona CC 04
twinner666 skrev:

Var ju i grova drag :D ...men det är skrattretande hur många det är som går på all den där skiten och inte själva tar reda på vad dem kan göra för sig själva. Nä det är lättare att läsa vad som står i A****bladet Hälsa :rolleyes:
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Bikerbitch skrev:
äh. på idrotten är det cirka 25 killar o 5 tjejer med.
Många tjejer vill eller kan inte ens vara med på idrotten...
Lycka till att övertala tjejerna att inte fettsuga sig, operera in silikon och krejjer. Det är väl den nya trenden som sveper in.
Jag tror tametusan att mina öronproppar ska få sitta i hela skoldagen. Dom lyssnar aldrig på mig så då vill inte jag lyssna på dom..
Härligt med sommarlov må jag säga :rock


:fakta :fakta :fakta :squid
 

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Ort
Höga kusten
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Bikerbitch skrev:
Träning?
I min klass sväljs det tabletter som kallas Äppelcidervinägerkapslar och säljs för dyra kronor till tjejer som vill minska på sötsuget och därigenom bli smalare
Obeservera att tränar man så går man upp i vikt av musklerna och sådant får ikke förekomma. Man skall kila stadigt på en låg matchvikt. Tänka sig att man aldrig är nöjd..

du kan ju hälsa dom att det finns tydligen i mataffären har jag hört på flaska tíll och med
 

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Ort
Hägersten
Hoj
Street triple..
Bikerbitch skrev:
Träning?
I min klass sväljs det tabletter som kallas Äppelcidervinägerkapslar och säljs för dyra kronor till tjejer som vill minska på sötsuget och därigenom bli smalare
Obeservera att tränar man så går man upp i vikt av musklerna och sådant får ikke förekomma. Man skall kila stadigt på en låg matchvikt. Tänka sig att man aldrig är nöjd..

när man tränar så minskar vikten först för att sedan öka igen... men å andra sida så väger fett mer än musklerna, men det är ju som du säger att ökar man för mycket i vikt så blir man jättegrov tillslut och det kanske inte är så bra...
 

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Ort
Höga kusten
Hoj
Z1 Yoshimura ed
ttrtobbe skrev:
när man tränar så minskar vikten först för att sedan öka igen... men å andra sida så väger fett mer än musklerna, men det är ju som du säger att ökar man för mycket i vikt så blir man jättegrov tillslut och det kanske inte är så bra...

Muskler väger mer än fett
 

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Bikerbitch skrev:
Träning?
I min klass sväljs det tabletter som kallas Äppelcidervinägerkapslar och säljs för dyra kronor till tjejer som vill minska på sötsuget och därigenom bli smalare
Obeservera att tränar man så går man upp i vikt av musklerna och sådant får ikke förekomma. Man skall kila stadigt på en låg matchvikt. Tänka sig att man aldrig är nöjd..

Hehe....skulle gladeligen väga 100+ om kroppen samtidigt var grov och stenhård! BB tolka inte detta som nått annat än det var tänkt nu! :rodnar

Hellre än tjej på 65-70 kg om det finns en del muskler, än en tjej på 55-60 kg mjukmedel. (menar nu att de är av samma längd osv... )
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top