Träningstråden

tkdrille

Guest
Kör hantelpressar då. Mindre stress för axlar, handleder osv. Det handlar inte om att lyfta mest utan att arbeta med rätt muskel och bänkpressen är en alldeles för stor "penismätar-övning" och skadelistan är större än bibeln.

De blir en penismätarövning för att folk gör den till det. Om folk hade varit på gymmet för sin egna skull så hade de inte försökt vara tuffa och lyfta övervikt.

Förövrigt är bänk för min del för jävla bra. =)
 

Paketmannen

Bannad
Gick med
18 Feb 2013
Ort
Stockholm
Hoj
Ostbåge
De blir en penismätarövning för att folk gör den till det. Om folk hade varit på gymmet för sin egna skull så hade de inte försökt vara tuffa och lyfta övervikt.

Förövrigt är bänk för min del för jävla bra. =)

Problemet är att dom flesta är där för att göra sig snyggare för damerna vilket samtliga omröstningar visar. Men visst, 9 av 10 frågor är ju hur mycket man bänkar eller curlar......knäböj och marklyft är en aning för manligt skulle jag misstänka och kräver en högre ålder för gemene man att imponeras av.
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Efter 5 veckor på gymmet så lyfter jag 110kg i mark.

Springer dessutom 3 gånger längre.

Alltid roligt med resultat.
 

Geggamoja

#13
Gick med
12 May 2009
Ort
Stone Island
Hoj
Ducati Fika Racer
Problemet är att dom flesta är där för att göra sig snyggare för damerna vilket samtliga omröstningar visar. Men visst, 9 av 10 frågor är ju hur mycket man bänkar eller curlar......knäböj och marklyft är en aning för manligt skulle jag misstänka och kräver en högre ålder för gemene man att imponeras av.

Riktiga kukmätningen handlar ju om summan av de stora 3; deadlift, squat, bänk. Curls är för discoluder. :tummenupp
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
friend-dont-let-friends-skip-leg-day.jpg

Och som tjej får jag uttala mig om att jag inte bryr mig om hur mycket killarna bänkar. Eller vilka vikter de lyfter överhuvudtaget (ofta jag står och glor på killarna på gymmet). Det som räknas är ju om resultaten uppnås.

Visst finns det groupies som hänger på gymmet för att kolla in killarna men jag är då inte en av dem :zpy
 

tkdrille

Guest
Problemet är att dom flesta är där för att göra sig snyggare för damerna vilket samtliga omröstningar visar. Men visst, 9 av 10 frågor är ju hur mycket man bänkar eller curlar......knäböj och marklyft är en aning för manligt skulle jag misstänka och kräver en högre ålder för gemene man att imponeras av.

Men då är de ju helt normalt? Man tränar för att göra sig snyggare, eller de flesta gör det. För att få snygg fysik.
Personligen vill jag bara bli stor och stark, och starkare blir jag av bänk =) Sänker man vikterna och kör rätt så blir man bättre efterhand.
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Men då är de ju helt normalt? Man tränar för att göra sig snyggare, eller de flesta gör det. För att få snygg fysik.
Personligen vill jag bara bli stor och stark, och starkare blir jag av bänk =) Sänker man vikterna och kör rätt så blir man bättre efterhand.

Tror att Paketmannen menade att det var för att vara snyggare inför brudarna, iallafall om man nu citerar det han skrev. Och det är helt jävla skevt i mina ögon.

Som om jag skulle träna för att få lite kuk eller nåt.
 

Paketmannen

Bannad
Gick med
18 Feb 2013
Ort
Stockholm
Hoj
Ostbåge
Men då är de ju helt normalt? Man tränar för att göra sig snyggare, eller de flesta gör det. För att få snygg fysik.
Personligen vill jag bara bli stor och stark, och starkare blir jag av bänk =) Sänker man vikterna och kör rätt så blir man bättre efterhand.

Normalt och normalt...tycker snarare det är skeva ideal som gör att folk är så desperata över att överglänsa varandra för tjejernas skull. Tränar på en atletklubb och där handlar det om helt andra bullar.
 

h051n

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Ort
Kristianstad?
Hoj
Crescent citybike
Victor costa helt klart.

Haha hur kan man se upp till någon som tar anabola? Man kan kanske tycka att det är fint kanske men aldrig att man ser upp till personen.
 

tkdrille

Guest
Victor costa helt klart.

Haha hur kan man se upp till någon som tar anabola? Man kan kanske tycka att det är fint kanske men aldrig att man ser upp till personen.

De är viss skillnad på ifbb och Johan på ditt gym som toppar steroider. Jay som exempel är ekonomisk oberoende resterande av sitt liv.
Allt är beroende på vilket mål man vill ha. Jag anser att steroider är en väg att gå.
 

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Ort
Täby
Hoj
Saknas
Victor costa helt klart.

Haha hur kan man se upp till någon som tar anabola? Man kan kanske tycka att det är fint kanske men aldrig att man ser upp till personen.

det är som att säga att man aldrig kan se upp till någon som har druckit alkohol.
AAS möjliggör en onaturligt stor muskulär utveckling som drar uppmärksamhet till sig, a k a freak shows.
Det är inte (miss)bruket man ser upp till. Det är kunskapen, dedikationen och framgången man ser upp till.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Top