Vad fick dig att le idag?

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
:word

55e0103e-116c-edec.jpg
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Ska på Älvsjömässan efter 11 idag. Kundvård i form av mat & dryck. Åker med åtta kunder som alla kör hoj. En liten after-bike aktivitet, liksom. :)
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Nyheterna, när de berättade att Prins Daniel fick 0.1 på högskoleprovet.
Känns inte som att förutsättningarna för den kungliga framtiden förbättrades... :rofl :rofl :rofl
 

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
När jag såg hur den lilla frisördvärgen Bobby Onducu slog sig i ett lekprogram på TV & fick hjärnskakning så log jag & rös av vällust.....
 

Bifogat

  • gGetImage.php.jpg
    gGetImage.php.jpg
    16.1 KB · Visningar: 184

Rockmorsan

Inte som andra
Gick med
28 Aug 2011
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Gick och hämtade upp min 8,5 åriga dotter vid skoldiskot trots att vi bestämt att hon skulle gå hem själv, i skolporten springer jag på dom, hon och en kille som också skulle gå hem själv. Båda rycker till och stirrar på mig och jag märker att jag avbrutit något. Dom vinkar åt varandra och en bit bort berättar hon att hon är kär i honom, och att hon dansade tryckare med honom när hon bjöd upp honom. Hon var typ den enda som vågade dansa med en kille. Alltså, det här är stort, svårt och en väldigt lycklig stund för en mamma. Det är väldigt svårt att sluta le. Älskade fina dotter.

Sen lägger hon till när lillsyrran frågar om hon ska gifta sig med honom när hon blir stor "nej det vet jag inte, jag kanske hittar en snyggare kille i Afrika"... WTF???? Där slog mamma bakut och sa STOPP, ... Herregud, jag tror jag fick en mindre hjärtattack :) Men leendet är faan kvar... stort, überstort :)
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Sen lägger hon till när lillsyrran frågar om hon ska gifta sig med honom när hon blir stor "nej det vet jag inte, jag kanske hittar en snyggare kille i Afrika"... WTF???? Där slog mamma bakut och sa STOPP, ... Herregud, jag tror jag fick en mindre hjärtattack :) Men leendet är faan kvar... stort, überstort :)

Rasblandning is the shit
 

Rockmorsan

Inte som andra
Gick med
28 Aug 2011
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Rasblandning is the shit

Ja det har jag inga problem med...men att min 8 åring pratar om att åka till Afrika för att hitta en snyggare kille - DET får hon allt vänta med några år med :) Får ju vara nån hejd på utvecklingen, som morsa hänger man ju inte med i svängarna... först disko, sen tryckare, sen afrika... snacka om snabbt ;)
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Ja det har jag inga problem med...men att min 8 åring pratar om att åka till Afrika för att hitta en snyggare kille - DET får hon allt vänta med några år med :) Får ju vara nån hejd på utvecklingen, som morsa hänger man ju inte med i svängarna... först disko, sen tryckare, sen afrika... snacka om snabbt ;)

Hon kanske har fått det från morsan. Du har inte åkt ner till Gambia på sistone? :galen
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Sitter på någon form av rave-hak och känner mig malplacerad. Men kan inte annat än att le åt alla snubbar som är framme och stöter på mig. :D
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Fylle chaffis i 600papps lexus, ville fan inte lämna tillbaka den :D värre kan man ha det
sorry evil men din 360 känns rätt bedrövlig efter det.:tungan
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Fylle chaffis i 600papps lexus, ville fan inte lämna tillbaka den :D värre kan man ha det
sorry evil men din 360 känns rätt bedrövlig efter det.:tungan
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top