Vad fick dig att le idag?

Hast

Hast Photography
Gick med
29 Jul 2011
Ort
Tjörn
Hoj
KTM Duke 690 2012
Att vi har sån bra sjukvård i Sverige.
Grabben vurpa med crossen igår och bröt armbågen, och sköterskorna och läkarna var fantastiskt snälla, trevliga och hjälpsamma. Så dessa människor som jobbar bland nerdragningar och stress förtjänar ett leende och en applåd!

Vänta tills du testat sjukvården i Norge, min flickvän ramlade och skadade nacken i Norge, den vården vi fick där var riktigt förstklassig.
 

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Att bilisterna verkar tro att den varma delen av mc-säsongen är över. :rolleyes:
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
En stock snus i kylen. check! :)

Ler åt att paniken över tom dosa efter stängningsdags i butikerna runtom inte kommer att komma krypande på ett tag.
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Att en av mig totalt okänd flicka gav mig en femma till parkeringen när automateländet inte tog kort och jag redan var sen, saknade mynt och inte hade några mindre sedlar att växla med. :tummenupp
 

Kita

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2011
Ort
Garaget / Landskrona
Hoj
Stor blågrön sak
När jag hämtade brorsonen efter fritids och han blev över lycklig övar att få åka rallybil (haha) för att sen få komma ut på goa landet där vi hade lerkrig och "körde" hojj :tummenupp det fick mig att le rätt bra trots konstant ösregn :banana
 

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Att en av mig totalt okänd flicka gav mig en femma till parkeringen när automateländet inte tog kort och jag redan var sen, saknade mynt och inte hade några mindre sedlar att växla med. :tummenupp

Vardagsartighet. *gilla*

Log brett när jag kom till jobbet med viffern,och utan att ha lagt den i de isiga rondellerna... :)

Dags att plocka fram vinterhojshärket featuring dubbdäck. :huvet
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Livet är inte så jävligt ändå...

Vet inte riktigt varför, men jag är på gott humör idag. Bara träffat glada och trevliga människor är nyrakad, mätt och belåten. Sen får jag träna idag också.

Se vilken bra dag det verkar bli! :)
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Har inte slutat le efter helgen, trots 50 mils resa hem i 10 grader på hoj.
Var en helt awesome helg.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Tell us!! Var hon het??? ;)

:brinnerup

Ja...nåt som höll dig varm måste ha hänt. Det är satans kallt att köra hoj på det där viset annars. :tungan

Japp. :)
Äh, så farligt är det inte med 10 grader. På vägen upp regnade det som fan i 15 mil, så jag var fullkomligt genomsur när jag stannade i Stockholm, det var väl lite drygt, mest för att alla bilar låg och puttrade i 70 så jag blev sen upp... >.<

Hon lär ju vart jävulsk bra i sängen om hon var värd 50 mil på hoj :tuttar:D

Japp. :) Sedan var det 50 mil enkel resa. Faaast, det är ju kul att köra hoj, så värd 50 mil på hoj är lite som att säga att det var värt att ligga på en gräsmatta och titta upp på molnen. ;)
(Att det sedan regnade så jävla dant på vägen upp är ju en annan femma. >.< Men värt det ändå.
 
Last edited:

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Ort
Hofors
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
Vardagsartighet. *gilla*

Log brett när jag kom till jobbet med viffern,och utan att ha lagt den i de isiga rondellerna... :)

Dags att plocka fram vinterhojshärket featuring dubbdäck. :huvet
Varför ska man inte le när man får köra en offroad/enstånka med bara kick? :va
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Var ute och pös med pilsnerkärran nyss, första gången på 2 år med laddtryck.
Fy fan i helvete så jävla kul det var! Log som ett litet barn i kärran, eller ja, skrek högt mera. :yoparty

vZ067.jpg
 

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Varför ska man inte le när man får köra en offroad/enstånka med bara kick? :va

Vinterpendlarhojen är en gris att starta när den inte gått på ett halvår, och cylindern krympt i fryskylan. Har gammal bensin i, har glömt byta tändstift och stödet är halvpaj.

Speciellt stödet är en irritation att det inte är stadigt. Jag är så kort att jag föredrar att stå på fotpinnarna när jag kickar. Det enda som håller både mig och Edwin uppe då är det rackliga stödet. Dvs stödet som glappar 25 grader uppåt och neråt...

Tog mig tio minuter att kicka i gång fanskapet i morse. Viffern fick stå idag. :gnissla
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top