Träningstråden

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Ort
Örebro
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Blire nån aerobics eller?

erik skrev:
2565837 Det får väl bli så.

Hur är intresset för innebandy? Jag har några kompisar som spelar men jag tror de har svårt att få ihop folk. Om några är intresserade kan jag kolla vilka dagar och tider som gäller.
Jaaa, innebandy!!
Om vi är tillräckligt många och det är tillräckligt oseriöst!
 
Last edited:

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
marcus56 skrev:
2566568 Jaaa, innebandy!!
Om vi är tillräckligt många och det är tillräckligt oseriöst!

Ja, oseriöst är det nog i alla fall. Jag kan kolla upp hur många de är nu och hur många till som kan dyka upp.
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
erik skrev:
2565837 Det får väl bli så.

Hur är intresset för innebandy? Jag har några kompisar som spelar men jag tror de har svårt att få ihop folk. Om några är intresserade kan jag kolla vilka dagar och tider som gäller.


'jag är på, har min signaturklubba kvar
 

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
marcus56 skrev:
2566568 Blire nån aerobics eller?


Jaaa, innebandy!!


Hum... Blir det Frisör SM nästa år för er... Aerobics, innebandy, badmington... Teknis kanske skulle ordna lite rytmisk sport gymnastik i tajta trikåer eller varför inte spola banan i vinter och köra svanhopp iförd balett klänning och isprinsesse skridskor med taggar fram på startrakan... :arsele :tuttar
 

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Ort
Örebro
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Lennartsson skrev:
2567054 Hum... Blir det Frisör SM nästa år för er... Aerobics, innebandy, badmington... Teknis kanske skulle ordna lite rytmisk sport gymnastik i tajta trikåer eller varför inte spola banan i vinter och köra svanhopp iförd balett klänning och isprinsesse skridskor med taggar fram på startrakan... :arsele :tuttar
:D :tummenupp



Är det någon som ska träna imorrn/onsdag? Funderar på att göra träningsdebut, hur dags är ni gymet?
 

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
marcus56 skrev:
2567476 :D :tummenupp



Är det någon som ska träna imorrn/onsdag? Funderar på att göra träningsdebut, hur dags är ni gymet?


Jag kör G-vik vid 11 tiden i dag och sen ska viu till ÖKK vid just nu ej bestämd tidpunkt... Skulle tippa det blir vid 17 tiden. Men smsa mig eller stefan framåt 16 tiden vet vi mer exakt när vi kommer ifrån....
 

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
TERMINATOR skrev:
2567587 det är bra fortsätt med 17.00 så har jag något att skylla på:D :D

Vi är där till 21 säkert så du hinner...hehe Ska hämta lite kläder innan med så kanske inte är där före 18 heller...hehehe
 

Zandrah

Guest
Kom igen nu boys, idag har t.o.m jag varit o styrketränat :)

Visserligen kör jag inte så hårt, rehabbar ju axeln, men det är åtminstone mer träning än för "vissa" andra. (Jag nämner inga namn men t.ex Termo, Erik o Marcus kanske tar åt sig :D )....
Snart kan ni inte komma med fler undanflykter för att slippa träningen... Visst, det kan vara jobbigt ibland att komma iväg till gymmet, men väl där (och för att inte tala om efteråt) är det ju kanon!

Motard är en publiksport o ju mer vältränade åkare, ju mer damer i publiken (o i depån).... ...o damer gillar ni väl?! :tuttar
Dåså... sätt igång o träna nu :tummenupp
 

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Ort
Örebro
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Om det är 19/21" på den där Suzukin så vet du att det står ett par däck i boden, nu när du tränar så hårt och är i toppform så vore det ju synd om du inte utnyttjar det på banan sen. :sissy
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
Zandrah skrev:
2568001 Kom igen nu boys, idag har t.o.m jag varit o styrketränat :)

Visserligen kör jag inte så hårt, rehabbar ju axeln, men det är åtminstone mer träning än för "vissa" andra. (Jag nämner inga namn men t.ex Termo, Erik o Marcus kanske tar åt sig :D )....
Snart kan ni inte komma med fler undanflykter för att slippa träningen... Visst, det kan vara jobbigt ibland att komma iväg till gymmet, men väl där (och för att inte tala om efteråt) är det ju kanon!

Motard är en publiksport o ju mer vältränade åkare, ju mer damer i publiken (o i depån).... ...o damer gillar ni väl?! :tuttar
Dåså... sätt igång o träna nu :tummenupp


vi gilla dock inte depåbitchor
 

Zandrah

Guest
marcus56 skrev:
2568065 Om det är 19/21" på den där Suzukin så vet du att det står ett par däck i boden, nu när du tränar så hårt och är i toppform så vore det ju synd om du inte utnyttjar det på banan sen. :sissy

Haha, men så bra :)
Synd bara att min axel inte håller för att köra hoj... :näsblod
 

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
Jag hamnar på ÖKK vid 17.30 tiden....

2007YZ3t.JPG
Mer prylar på nu.....
 

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Ort
Örebro
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Zandrah skrev:
2568367 Vem har sagt nåt om depåbiatches? Nä just det.. :glömdet
Första passet avklarat! Så nu ligger du efter igen. :blah

Riktigt kul faktiskt så det känns som jag ska lyckas kunna komma igång igen.


Blom-Erik och Termo, är ni igång?
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
ja för länge sen, kom nyss hem efter en 90 min runda innebandy, fjäderboll i morrn o fredag, ska försöka hinna köra gym på lördag
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
marcus56 skrev:
2568811 Första passet avklarat! Så nu ligger du efter igen. :blah

Riktigt kul faktiskt så det känns som jag ska lyckas kunna komma igång igen.


Blom-Erik och Termo, är ni igång?

Jag har inlett vinterträningen med vila, det är viktigt med återhämtning.:D

Har gjort lite situps och sånt hemma, nåt pass på inlines och några promenader med tanten men inte seriösare än så. Imorgon ska jag spöa termo i fjäderboll så det får väl bli första riktiga passet.
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
erik skrev:
2569117 Jag har inlett vinterträningen med vila, det är viktigt med återhämtning.:D

Har gjort lite situps och sånt hemma, nåt pass på inlines och några promenader med tanten men inte seriösare än så. Imorgon ska jag spöa termo i fjäderboll så det får väl bli första riktiga passet.


kan bara önska kalles klamydia lycka till:D :D :D :D
 

Zandrah

Guest
marcus56 skrev:
2568811 Första passet avklarat! Så nu ligger du efter igen. :blah

Haha, lille vän.. :såjaponken
Jag har ju tränat sen början av september, förutom 2v uppehåll pga att jag haft så ont i axeln.
Så nepp, jag ligger inte efter! T.o.m "hemske-Martin" är igång och tränar hemma i Askersund, så han ligger nog före dig också :tungan
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top