Sporthoj Boden

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Boden
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Snart är det dax för mc mässa!! :yoparty och kanske :fyllisar

Jo.. nu är det inte länge kvar.. Själv åker jag ner på onsdag och skall köra någon typ av terräng "fordon" på torsdag em, vet inte exakt vad men det skall tydligen vara ngt man blir lerig av (företags jippo) och därefter skall vi på Wallmans salonger för underhållning och käk. Käket lär väl vara bra men vad gör man på Wallmans som hojåkare utan förståelse för finkultur!?:fyllisar

Hotellet är ju klart, frågan är hur vi transporterer oss men den frågan tänkte jag kolla med Scandic när jag är där nästa vecka.

Någon som snackat med Robban och Erik ang när de dyker upp med MC :rofl

Skall bli väldigt kul att vara där men det blir nog jobbigt att bara få se hojarna och samtidigt veta att snön ligger kvar hemma:(
 

_rills_

Guest
hehe, snackade med robban idag, han hade väll snackat med dig också som jag förstod det =)
Skulle erik med?
 

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Boden
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Nice, jo skoj som fan! Synd att matte inte ville följa bara

Joo.. Det hade ju varit kul om han kunnat haka på också.

Snackade med Robban idag, han kommer med bil direkt från Norge på torsdag med mellan "landning" i Eskilstuna så han anländer till Scandic kring 12:00 tiden på fredag, jag är då redan där, frågan är nu när du och Jojje kommer på fredagen?

Jag har bil på Kallax så returresan från Kallax till Boden är ju klar, mitt returflyg går också på söndag kl:16:00 och jag antar att du Rille har bokat samma plan som Jojje?
 

_rills_

Guest
Jo jag och Jojje har platserna bredvid varandra på dit och hemresan.
Vi lyfter 7.35 från luleå så vi får väll se vilken tid vi är framme på scandic, vi tänkte ju gå på mässan på fredag.
 

Bobat

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2008
Ort
i väst
Hoj
Kawaskaki
Mitt företag har bestämt sig för att jag inte skall fara på någon mc mässa genom att betala ut lönen den 27:e dvs på tisdag :finger :censored :4skrika :kulspruta :argpådato :mad: :huvet så jag kommer ej kunna komma. får lägga dom pengarna i köpa ballare hoj kassan istället...
 
Last edited:

jimmö

tokigare än tokigast
Gick med
11 Jan 2006
Ort
boden
Hoj
en som rullar
jaha okej då vet jag! hade ju varit schysst å åka till.

ta nå bilder å lägg upp så man får se vad man missat!
 

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Boden
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Mitt företag har bestämt sig för att jag inte skall fara på någon mc mässa genom att betala ut lönen den 27:e dvs på tisdag :finger :censored :4skrika :kulspruta :argpådato :mad: :huvet så jag kommer ej kunna komma. får lägga dom pengarna i köpa ballare hoj kassan istället...

Och det tog 5minuter att övertala dig att komma ändå:banana

Sitter på Scandic i kungens kurva och firar placeringen i grenarna: 4-hjuling och gocart, skulle ha varit dirtbike också men banan ansågs vara för halkig pga is, skulle ha varit kul om den ingått då jag tror att den segern skulle ha varit skitlätt då sörlänningarna inte har så stor vana av sladdande på is:D Jäklar vad det var kul att köra gocart, riktigt klistrig bana:tummenupp

Ena rums nr är då 413(mitt som jag redan checkat in på), skall kolla vilket andra är och skall nu ner och meddela receptionen att Rille, Johan och Robban komme runder fredagen.
 

Bobat

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2008
Ort
i väst
Hoj
Kawaskaki
Och det tog 5minuter att övertala dig att komma ändå:banana

Sitter på Scandic i kungens kurva och firar placeringen i grenarna: 4-hjuling och gocart, skulle ha varit dirtbike också men banan ansågs vara för halkig pga is, skulle ha varit kul om den ingått då jag tror att den segern skulle ha varit skitlätt då sörlänningarna inte har så stor vana av sladdande på is:D Jäklar vad det var kul att köra gocart, riktigt klistrig bana:tummenupp

Ena rums nr är då 413(mitt som jag redan checkat in på), skall kolla vilket andra är och skall nu ner och meddela receptionen att Rille, Johan och Robban komme runder fredagen.

konstigt om man får två alternativ att göra under helgen, hänga på en fiske kyrka i göteborg under helgen eller kolla på hojjar å vara klapp kanon ?!?
svårt val :gnissla

tackar för donationerna till rädda robert från att missa en as ball helg i stockholm fonden !! :Bugar :yoparty
 

_rills_

Guest
hehe, vi tycker om fonder som bidrar till att man har chafför på plats :D
eller vad säger du robban? "ska vi ta en öl" :hihi

mitt internet har typ gettupp, så johan eller raffe får ta och lägga upp bilderna, om det nu var några vettiga bilder?
 

Bobat

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2008
Ort
i väst
Hoj
Kawaskaki
hehe, vi tycker om fonder som bidrar till att man har chafför på plats :D
eller vad säger du robban? "ska vi ta en öl" :hihi

mitt internet har typ gettupp, så johan eller raffe får ta och lägga upp bilderna, om det nu var några vettiga bilder?

:mad: Nästa gång kommer jag med trampcykel och en jävla massa träningsvärk i benen och en jacka :) !!
 

_rills_

Guest
Hehe, nu ska vi inte vara sån robban :p
Så nästa år är det i gbg ska vi sova hos dig och din kompis då?? :p
 

_rills_

Guest
Hehe, låter bra det =) ska du börja lösa problemet med hojen snart? min bakdämpare är klar nu ska och hämta den sen ska jag lämna in gaffelbenen, orkar inte göra det själv :p sen ska jag börja montera ihop allt igen.
 

Bobat

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2008
Ort
i väst
Hoj
Kawaskaki
Hehe, låter bra det =) ska du börja lösa problemet med hojen snart? min bakdämpare är klar nu ska och hämta den sen ska jag lämna in gaffelbenen, orkar inte göra det själv :p sen ska jag börja montera ihop allt igen.

snart har fått ett förmånligt pris på tändvätska och en tändare ! :brinnerup .. jadu har ingen aning men som man brukar säga bättre sent än aldrig ! :hihi
 

_rills_

Guest
Tändare och lättantändligt bränsle kan jag fixa.får jag elda den så kan jag fan bjuda på tändmedlena :D
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top