Slitdelar/reservdelar/trimdelar till din 125a!

fredde91

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2007
Ort
Eskilstuna
Hoj
Aprilia Mx 125cc suzuki ts125r suzuki RM 125cc och EPA TRAKTOR=)
jag har en aprilia mx 125 och vill ha en sida med massa delar men hitar ingen
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR

yber

yeah
Gick med
29 Oct 2007
Ort
Sthlm
Hoj
gsxr 600
jag har en aprilia mx 125 och vill ha en sida med massa delar men hitar ingen
Samma här, men de finns typ ingen sida med mycke delar till mx 125. Mohlins och mop-shop.de har därimot lite delar.;)

Annars kan du ju dra till Starol i enköping, där har dom ganska mycke delar;)
 

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Samma här, men de finns typ ingen sida med mycke delar till mx 125. Mohlins och mop-shop.de har därimot lite delar.;)

Annars kan du ju dra till Starol i enköping, där har dom ganska mycke delar;)

Behöver inte åka till starol dem skickar me postorder också, sen har säljer dem endast orginal delar vilket är dyrt.

Dock så kan dem ta hem varje skruv som finns.

Annars kan du testa Apriliayorkshire.co.uk som också säljer orginaldelar fast lite billigare.
 

sewerin

Braap
Gick med
30 Mar 2008
Ort
Umeå
Hoj
Superduke 990 -09
suzuki rg 125cc -91

hej, jag har kollat igenom alla sidor ni skrivit upp och hittade bara 1 sida där det fanns avgasrör till suzuki rg 125cc -91. och det gick på ca 2300kr vilket lät lite mkt, ingen som vet någon sida dom säljer begagnade delar på eller någon billigare sida :)? original röret jag har på nu är så fult och jag vill ha mer "mc" ljud från den, samt få lite mer effekt hellst. gör ungf 140km/h om man pressar han länge i 5an. är väldigt ny inom mc delar,trim o dylikt. någon som vet något annat man kan trimma sin suzuki rg med :)? :gnissla :)
 

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Köping
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
skulle någon komma över en pipa till en KTM 125 LC2 för ett vettigt pris så kan han/hon skriva här eller PM:a, tack!
 

Skarp92

Hojåkande bushman
Gick med
16 Sep 2007
Ort
Mjölby
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -99
När ska folk lära sig läsa?


www.addemoto.se - Jollypipor (RG125, NS125F, NSR125, MITO, Futura) Bigbore kit till Yamaha RD/DT 125 LC, Honda NSR 125.


suck...

har du tänkt på att han kanske inte bara ville köpa ett rör? utan han kanske vill köpa avgasventiler?

aja, det vill iallafall jag, nån som har en aning om vart man kan hitta såna? :confused:
RGF är nog nästan ovanligast när det gäller delar, kolla igenom tråden en gång och titta hur många mycket ni hittar till RGF... nästan inget :(
 

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
har du tänkt på att han kanske inte bara ville köpa ett rör? utan han kanske vill köpa avgasventiler?

aja, det vill iallafall jag, nån som har en aning om vart man kan hitta såna? :confused:
RGF är nog nästan ovanligast när det gäller delar, kolla igenom tråden en gång och titta hur många mycket ni hittar till RGF... nästan inget :(

Men har inte RGF samma motorn som aprilian, då funkar ju kolvarna från aprilian, Kolla om du kan hitta "rotax 122" någonstans på motorn då har du samma motor som aprilia rs.

Haru hört med någon suzuki ÅF om dom kan ta hem delar?
 

Skarp92

Hojåkande bushman
Gick med
16 Sep 2007
Ort
Mjölby
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -99
Men har inte RGF samma motorn som aprilian, då funkar ju kolvarna från aprilian, Kolla om du kan hitta "rotax 122" någonstans på motorn då har du samma motor som aprilia rs.

Haru hört med någon suzuki ÅF om dom kan ta hem delar?

ok, jag ska kolla, det vore ju lite kul om det är samma motor :p men jag har än sålänge inte sett att det står så, så förmodligen är det suzukis egen motor :p

jag blev tipsad i förrgår om en Suzuki ÅF bara 3 mil från mig, och dom kunde ta hem delarna :D och billigt var det också :D
ca 400 spänn sa han :D
Sigges i Skänninge people :yoparty
 

Granskär

Ny medlem
Gick med
4 Dec 2007
Ort
Lövånger
Hoj
Yamaha Dtr 125 -03
Vill bara tacka dem som gjort den här tråden. Förmodligen den bästa jag har sett hittils har hittat många grejer tack vare den här.:Bugar
 

Skarp92

Hojåkande bushman
Gick med
16 Sep 2007
Ort
Mjölby
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -99
lita aldrig på en försäljare som du snackar med i telefon :gnissla när jag kom till Suzuki ÅFen så skulle han ha över 7k för delarna :gnissla

men då fanns det en vänlig själ på fjollhoj som hjälpte mig att leta, och han hittade denna sida: http://thetuningworks.com/shop
(denna person kallar sig just nu för Igges kusin...)

billiga färstärkta avgasventiler :tummenupp och lite annat smått och gott :)
 
Last edited:

TTTriumph

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2009
Ort
Linköping
Hoj
R1 -01, GSX-R 600 -01, Husaberg FE501 -95, Husaberg FE501 -00, Daytona 955i -99
Tjena, det är så att jag skulle behöva en ny kolv (Honda Ns 125f/r2).
Har hittat kolv på http://www.geiwiz.de/search_result.php?catid=82
Men 84 Euro för en kolv = grovt räknat 840 spänn + shipping costs.
Någon som har beställt därifrån? Vad jag har förstått så är det förskottsbetalning som gäller, kan man lita på att man får grejorna?:fakta

Tycker det blir lite väl saftigt.:gnissla Så frågan är om nån vet nåt annat ställe som har kolv.



Tack på förhand:tummenupp
 

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Ort
Skövde
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
Tjena, det är så att jag skulle behöva en ny kolv (Honda Ns 125f/r2).
Har hittat kolv på http://www.geiwiz.de/search_result.php?catid=82
Men 84 Euro för en kolv = grovt räknat 840 spänn + shipping costs.
Någon som har beställt därifrån? Vad jag har förstått så är det förskottsbetalning som gäller, kan man lita på att man får grejorna?:fakta

Tycker det blir lite väl saftigt.:gnissla Så frågan är om nån vet nåt annat ställe som har kolv.



Tack på förhand:tummenupp

Trådlyftarn allan?

Ne du kan lita på dom, har beställt själv därifrån och de tog inte mer än 3 dar så var grejerna hemma.

840 spänn för en kolv är billigt så du borde vara nöjd med det. sen ffår du köpa kolvringar också om det inte ingår.
 

TTTriumph

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2009
Ort
Linköping
Hoj
R1 -01, GSX-R 600 -01, Husaberg FE501 -95, Husaberg FE501 -00, Daytona 955i -99
Trådlyftarn allan?

Ne du kan lita på dom, har beställt själv därifrån och de tog inte mer än 3 dar så var grejerna hemma.

840 spänn för en kolv är billigt så du borde vara nöjd med det. sen ffår du köpa kolvringar också om det inte ingår.


Haha, jaja men tråden är ju iaf fortfarande aktuell?

Ang. kolv så var det mest att jag inte gillar att betala förskott på 840 spänn om jag inte vet att man kan lita på folk.:tummenupp

Tack för infon, får se om jag drar iväg en beställning framöver.:yoparty Vet du om det är några fler avgifter än "shipping costs" ?
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top