Trelleborg GAZZ tråden

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
Jag jobbar på lördag, och ska åka och grilla på kvällen. Men på söndagen vill jag köra!


ja lördag ska det nog ändå regna.... men söndag tycker jkag låter skit bra om det nu är uppehåll........ någon speciell tid?

Jovisst, på lördag om det är bra väder, och om du vill ha med mig och min moppe. :hihi :kulspruta

tjenare!! ja för fan klart du ska me!!! vill se din moppe hehe den är ju grymt snygg!!!

Ska försöka få med hela jobbet tänkte jag.. men väntar på bättre väder först innan jag skickar ut mail om det. Erik och dennis är med i alla fall.. om du träffat dom
 
Last edited:

Niick

Smirnoff <3
Gick med
8 May 2006
Ort
Malmö
Hoj
Aprilia -06
ja lördag ska det nog ändå regna.... men söndag tycker jkag låter skit bra om det nu är uppehåll........ någon speciell tid?



tjenare!! ja för fan klart du ska me!!! vill se din moppe hehe den är ju grymt snygg!!!

Ska försöka få med hela jobbet tänkte jag.. men väntar på bättre väder först innan jag skickar ut mail om det. Erik och dennis är med i alla fall.. om du träffat dom


Jobbar på söndag tills ~17:00 men kan ju komma efter det annars.:tummenupp
Har träffat Dennis i alla fall.:)
Och jag måste bara se din camelhoj:yoparty
 
Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Helst inte på morgonen, ska på grillkväll med mina flickor på lördagkväll! ;)

det hade vatt sjukt kul om du fick ihop alla från jobbet! :)

ja lördag ska det nog ändå regna.... men söndag tycker jkag låter skit bra om det nu är uppehåll........ någon speciell tid?



tjenare!! ja för fan klart du ska me!!! vill se din moppe hehe den är ju grymt snygg!!!

Ska försöka få med hela jobbet tänkte jag.. men väntar på bättre väder först innan jag skickar ut mail om det. Erik och dennis är med i alla fall.. om du träffat dom
 

Niick

Smirnoff <3
Gick med
8 May 2006
Ort
Malmö
Hoj
Aprilia -06

Ska försöka få med hela jobbet tänkte jag.. men väntar på bättre väder först innan jag skickar ut mail om det. Erik och dennis är med i alla fall.. om du träffat dom

På söndag skall jag jobba, med både Erik & Dennis, så du kan ju snacka med dem, så kan dem ta sina hojar till jobbat om dem vill. Sen kan vi ju köra direkt efter det och möta dig någonstans eller dylikt, bara en idé:tummenupp.
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
är det fint på söndag så ska jag med ut och köra långrunda hela dagen :)
 
Last edited:

Amras

y'all want a single... Fuck That
Gick med
22 Feb 2005
Ort
Söder
Hoj
660, KTM SMC
nån som vill ut å köra idag typ NU =)

nån som vill ut å köra idag typ NU =) ring på mobilen 0733246741
 
Last edited:

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
På söndag skall jag jobba, med både Erik & Dennis, så du kan ju snacka med dem, så kan dem ta sina hojar till jobbat om dem vill. Sen kan vi ju köra direkt efter det och möta dig någonstans eller dylikt, bara en idé:tummenupp.

låter skit bra! synd jag inte såg det förräns nu heheh.... har inte varit hemma i helgen ändå. Men är ledig måndag och tisdag. Så vill folket köra då är jag med
 

Niick

Smirnoff <3
Gick med
8 May 2006
Ort
Malmö
Hoj
Aprilia -06
låter skit bra! synd jag inte såg det förräns nu heheh.... har inte varit hemma i helgen ändå. Men är ledig måndag och tisdag. Så vill folket köra då är jag med

Jag kan köra en runda, dock måste moppen in på service idag, runt 5 tiden.
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
booo yaaaaa :yoparty nu är alla delar hemma, så nu ska bara toppen planas och avgasporten monteras sen är mein bike klar för användning :yoparty (försäljning)
 

sammysampa

Ny medlem
Gick med
24 Jan 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
CBR 600 RR -05a
Desperat

Fan har insett att man har alldeles för lite mc-kompisar o köra med. Så lägger in min msn så kan folk som e sugna på o köra adda mig. Eller bara vill bjuda på kaffe/pratstund med samma intresse. :tummenupp

sammysampa@hotmail.com
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top