Trelleborg GAZZ tråden

Zenit

#17
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Linköping
Hoj
hojlös
R1 racer skrev:
2375327 Sitter lite i vägen och det blir ju vikt besparing oxå :D

okej..mest nyfiken för nu när de kasta in skrot på mig sa de att de kommer sitta hela livet om jag nu inte får prob. med de... trist de ska behöva bort nu innan sommaren e helt slut bara
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
Zenit skrev:
2376027 okej..mest nyfiken för nu när de kasta in skrot på mig sa de att de kommer sitta hela livet om jag nu inte får prob. med de... trist de ska behöva bort nu innan sommaren e helt slut bara

Japp har du inte besvär av det så kommer det vara kvar.
Jag känner av mina skruvar när jag har stövlarna på mej osv
Kunde själv välja lite när jag vill plocka ur,dock redan skjutit upp det 1 gång från mitt under sommarn,så bättre få det gjort och ha det ur världen nu.
 

Kungen

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
R1-05,Suzuki GSX550ES-82 MED Växelindikator
Är bara du o jag som håller trådarna igång,

hur går det för dig ?
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
I'm home to, ska iväg och hämta bil nu...

Idag ska vi äntligen få GAZZA! :hoppa
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ingen som ska ut och rulla idag?

Och inte med rr då...
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
CeltaniC skrev:
2381039 Jag hinner inte köra innan, kanske en liten liten omväg dit upp men inget annat :(


Okej.. Rr är opersonliga, och överreklamerade.. *påhopp*
 

Zenit

#17
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Linköping
Hoj
hojlös
Kungen skrev:
2380710 Är bara du o jag som håller trådarna igång,

hur går det för dig ?

går rätt bra belastar benet när jag går o kan få hyffast med tyngd på de om jag står o gungar. Sen så kan jag röra knät rätt mycke men dock inte vristen..kommer nog lite nu när man får lite motivation ny utrustning kommer i övermorn enligt ups o ny hoj e tänkt att köpas nästa helg så :)

hur går de för dig? Uppe o går?
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
Swish skrev:
2381113 Okej.. Rr är opersonliga, och överreklamerade.. *påhopp*

Jag ska nog ut en liten sväng idag :banana

RR jo en o annan gång kan det vara kul men man tröttnar ganska fort på det opersonliga,nån enstaka man känner och sen sprids vi som yra höns efter de dära ca 12-13 milen.
Sen blir det en runda på 12-13 mil högst som avslutar på sjöborakan oftast och folket sprider sig.
Dock var gasen åt Eslövhållet trevligare i sommras och blev lite gemytligare med fiket i Bialitt.
 

Madeye

TouringBeatch
Gick med
6 Jun 2006
Ort
Malmö
Hoj
KTM 990 med packväskor!
Någon som har en startpunkt idag, eller kanske något ställe som passeras i närheten av Malmö?
Jag har kört för första gången på en vecka idag, och jag är sugen som ffffasen nu. Hålle rpå med käk, sen är jag redo i princip. Mellan/Lagom långsam körning...? :rolleyes:
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
R1 racer skrev:
2381248 Jag ska nog ut en liten sväng idag :banana

RR jo en o annan gång kan det vara kul men man tröttnar ganska fort på det opersonliga,nån enstaka man känner och sen sprids vi som yra höns efter de dära ca 12-13 milen.
Sen blir det en runda på 12-13 mil högst som avslutar på sjöborakan oftast och folket sprider sig.
Dock var gasen åt Eslövhållet trevligare i sommras och blev lite gemytligare med fiket i Bialitt.
Håller med att Eslövs rundan var mycket roligare och Bialitt var inte helt fel nä ;)

Madeye skrev:
2381429 Någon som har en startpunkt idag, eller kanske något ställe som passeras i närheten av Malmö?
Jag har kört för första gången på en vecka idag, och jag är sugen som ffffasen nu. Hålle rpå med käk, sen är jag redo i princip. Mellan/Lagom långsam körning...? :rolleyes:
Jag och Ziox sticker från Trelleborg strax innan 17:30 är det tänkt och jag är i alla fall sugen på RR GAZZ idag :)
 
Last edited:

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
Zenit skrev:
2386350 vet inte...verkar ju helt segt..henke skärpning :7peta

Jepp segt,men det har det nästan alltid varit i Trelleborg,ibland får man slita o dra i folk.
Blir nog mindre grupper för mig nästa säsong oxå på 2-4 pers max,känns lite mer som kvalitetskörning när man kommer iväg 20-30 mil utan 40 stopp vid kanten osv.
Österlen eller uppåt utflykter och stopp för lite fika,bensin och en svalkande glass :tummenupp
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top