Trelleborg GAZZ tråden

Zenit

#17
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Linköping
Hoj
hojlös
lahi skrev:
2348979 Blir det fint väder så ska jag dit och kolla. Får se om jag stöter på dig då! Hoppas du har återhämtat dig bra efter vurpan så du snart är på benen :tummenupp

tack :) e iaf tillbaka på två hjul nu även om de e rullstol så ändå :D
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Zenit skrev:
2349122 tack :) e iaf tillbaka på två hjul nu även om de e rullstol så ändå :D
Hehe, ja, det är ju bra! :) Du skulle kanske ta och bygga dig en sådan som på bilden nedan för att stilla värsta "ut och köra"-abstinensen under de, förhoppningsvis mycket få, dagar som är kvar i rullstolen :tummenupp Den där korta vet jag inte något om, men det långa har en lustgasad CBX1000-motor och är god för över 200 km/h. Den har till och med wheeliebars. Det hade väl varit kul? :hihi
 

Bifogat

  • WheelChairs.jpg
    WheelChairs.jpg
    96.9 KB · Visningar: 59

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
lahi skrev:
2349359 Hehe, ja, det är ju bra! :) Du skulle kanske ta och bygga dig en sådan som på bilden nedan för att stilla värsta "ut och köra"-abstinensen under de, förhoppningsvis mycket få, dagar som är kvar i rullstolen :tummenupp Den där korta vet jag inte något om, men det långa har en lustgasad CBX1000-motor och är god för över 200 km/h. Den har till och med wheeliebars. Det hade väl varit kul? :hihi
:rolleyes: :lol
 

Amras

y'all want a single... Fuck That
Gick med
22 Feb 2005
Ort
Söder
Hoj
660, KTM SMC
lahi skrev:
2349359 Hehe, ja, det är ju bra! :) Du skulle kanske ta och bygga dig en sådan som på bilden nedan för att stilla värsta "ut och köra"-abstinensen under de, förhoppningsvis mycket få, dagar som är kvar i rullstolen :tummenupp Den där korta vet jag inte något om, men det långa har en lustgasad CBX1000-motor och är god för över 200 km/h. Den har till och med wheeliebars. Det hade väl varit kul? :hihi


:D :D :D :D
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Madeye skrev:
2351109 Vet inte om du märkt det Rosen, men det är värsta syndafloden ute nu. I alla fall i Malmö >_< :mad:
här är det fint, kom en pytteliten skur men nu skiner solen :yoparty :yoparty

jaja nu ska jag iväg och grilla iaf :yoparty
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
Ser inte ut att det finns intresse för TRG imorrn. Ser ut att bli kasst väder med. Vi får se på förmiddagen hur det ser ut.


//Cel
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
what a bummer, marknaden sög värre än vanligt och en ordningsvakt gilalde inte mina öl :gråta :mad: sen att skanetrafiken.se suttar åsnedase gör inte det hel bättre, tur att en polares brorsa ställer upp som skjuts
 

Amras

y'all want a single... Fuck That
Gick med
22 Feb 2005
Ort
Söder
Hoj
660, KTM SMC
CeltaniC skrev:
2351995 Ser inte ut att det finns intresse för TRG imorrn. Ser ut att bli kasst väder med. Vi får se på förmiddagen hur det ser ut.


//Cel


sorry cel,

kan inte, ska till köpenhamn sen blir det krök på kvällen :fyllisar :öl
 

Zenit

#17
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Linköping
Hoj
hojlös
CeltaniC skrev:
2352157 Ingen fara :) därför listan finns :)

Ha det så kul i Köpenhamn!

blir de nåt gazz idag eller för om de blir de kommer jag bort om o säger hej..kanske kan komma förbi o hämnta mina grejer innan osså :)
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
Zenit skrev:
2352359 blir de nåt gazz idag eller för om de blir de kommer jag bort om o säger hej..kanske kan komma förbi o hämnta mina grejer innan osså :)
Nej det blir/blev det inte eftersom intresset var lågt som fan :)
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
-Rosen- skrev:
2352040 what a bummer, marknaden sög värre än vanligt och en ordningsvakt gilalde inte mina öl :gråta :mad:

Kanske beror på att du är 17 och inte 18. Du ska se att till nästa är så är det roligare när du kan dricka med de stora pojkarna :tungan :lol
 

elwe

Att veta och kunna är inte samma sak ...
Gick med
2 Sep 2003
Ort
Lund
Hoj
PS 1000 LE från "Den lille fabrikk" och HVA 1950
Zenit skrev:
2349122 tack :) e iaf tillbaka på två hjul nu även om de e rullstol så ändå :D

Orkar inte leta igenom tråden så, vad har du nu hittat på??
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Mitra skrev:
2352988 Kanske beror på att du är 17 och inte 18. Du ska se att till nästa är så är det roligare när du kan dricka med de stora pojkarna :tungan :lol
hehe det beror helt på hur nästa marknad ligger, med lite otur så är jag inte 18 på fredag/lördagen :(:(:(

men jag gjorde uppror idag genom att köra hojen crosskittad på gatorna (inget moralsnack :hihi)
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
-Rosen- skrev:
2353002 hehe det beror helt på hur nästa marknad ligger, med lite otur så är jag inte 18 på fredag/lördagen :(:(:(

men jag gjorde uppror idag genom att köra hojen crosskittad på gatorna (inget moralsnack :hihi)
Dam Stright!:tummenupp
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top