Trelleborg GAZZ tråden

Zenit

#17
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Linköping
Hoj
hojlös
Swish skrev:
2263820 det är ju det man hoppas på, men det finns säkert något nöthuvud som inte tänker så!

Men det är ju bra att det finns humana människor här! Skulle det gå att ordna något sådant då? man kanske kunde kört dit flera på en gång och tagit foto och sådant också, och skicka det till hans bror. Visa att man bryr sig. Det hade verkligen gjort hnom glad!

ska snacka med cel om de sen..har för mig att ruten till på lördag går en bit därifrån men vi kan ju fixa så den förlängs lite :)
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
jag ahr också kört idag :banana varför tittar alla på en om man kör på 10k varv på vägen utanför videomix och vidare mot centralskolan :va
 

Remus

Radical Riders
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Hayabusa
Hoppas att man snart kan få hänga med er ut... ?

Har jag "tur" så införskaffas det hoj imorr´n..
Köra själv blir tråkigt i längden och det är kul att varna turer med RR & R.O.H:are så varför inte Trelleborgare! :)
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Zenit skrev:
man vill ju inte bli tagen för ett moppefucko så man måste visa var resurserna är ju :hihi hörde en sak innan idag när jag körde ner till dala, kommer i maklig takt på 50 vägen så när jag ska på börja accet från kioskvägen där så ser jag en polare hejar och sånt och drar iväg, när jag senare träffar honom så säger han "det stod 2 fjortisar där som sa "den derbin var nog urpluggad"" end of story end my life :gråta :död :hängamig
 

Zenit

#17
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Linköping
Hoj
hojlös
-Rosen- skrev:
2266528 man vill ju inte bli tagen för ett moppefucko så man måste visa var resurserna är ju :hihi hörde en sak innan idag när jag körde ner till dala, kommer i maklig takt på 50 vägen så när jag ska på börja accet från kioskvägen där så ser jag en polare hejar och sånt och drar iväg, när jag senare träffar honom så säger han "det stod 2 fjortisar där som sa "den derbin var nog urpluggad"" end of story end my life :gråta :död :hängamig

som när jag va hemma hos swish för ett tag sen går ut på gatan där står hennes gsxr750 o en zx10r samt min fina gs500e så kommer hennes brossa fram till mig.. "e de en 125a?" :gråta

Remus skrev:
2266517 Hoppas att man snart kan få hänga med er ut... ?

Har jag "tur" så införskaffas det hoj imorr´n..
Köra själv blir tråkigt i längden och det är kul att varna turer med RR & R.O.H:are så varför inte Trelleborgare! :)

klart du ska du får komma på lördag då med nya pärlan
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Zenit skrev:
2266538 som när jag va hemma hos swish för ett tag sen går ut på gatan där står hennes gsxr750 o en zx10r samt min fina gs500e så kommer hennes brossa fram till mig.. "e de en 125a?" :gråta



klart du ska du får komma på lördag då med nya pärlan
bwahhahahahaa :rofl :rofl :rofl det är nästan värre :rofl :pannkyss
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
Zenit skrev:
2266421 :gråta j*vla sätt o komma förbi här o fråga om man ska med precis innan man börjar jobba :4skrika men jag har ett jobb iaf :arsele :hihi
Ja, inte mitt fel att du ska göra BicMac's till klockan 22:00 :D

Sluta mobbas :fatta!

Remus skrev:
2266517 Hoppas att man snart kan få hänga med er ut... ?

Har jag "tur" så införskaffas det hoj imorr´n..
Köra själv blir tråkigt i längden och det är kul att varna turer med RR & R.O.H:are så varför inte Trelleborgare! :)
Ja fan Häng på! :yoparty
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
-Rosen- skrev:
2266528 man vill ju inte bli tagen för ett moppefucko så man måste visa var resurserna är ju :hihi hörde en sak innan idag när jag körde ner till dala, kommer i maklig takt på 50 vägen så när jag ska på börja accet från kioskvägen där så ser jag en polare hejar och sånt och drar iväg, när jag senare träffar honom så säger han "det stod 2 fjortisar där som sa "den derbin var nog urpluggad"" end of story end my life :gråta :död :hängamig
:rofl :rofl :rofl :lol :lol TOTALT ÄGD!

Zenit skrev:
2266538 som när jag va hemma hos swish för ett tag sen går ut på gatan där står hennes gsxr750 o en zx10r samt min fina gs500e så kommer hennes brossa fram till mig.. "e de en 125a?" :gråta
:lol :lol NÄSTAN LIKA MKT ÄGD!
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
CeltaniC skrev:
2266621 Ja, inte mitt fel att du ska göra BicMac's till klockan 22:00 :D

Sluta mobbas :fatta!

Ja fan Häng på! :yoparty
hehe, jag vet inte hur zenit ser ut men är det du som står där bakom där de kastar fram burgarna?

CeltaniC skrev:
2266630 :rofl :rofl :rofl :lol :lol TOTALT ÄGD!


:lol :lol NÄSTAN LIKA MKT ÄGD!
mmmm jag blev hyffsat ledsen, kan dämpa det med att säga att jag hade 1/3 gas så det var kanske lite lite lite likt en trimmad moppe i fjortisöronen, eller så ville den ena bara vara cool och stila för den andra :hihi
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Zenit skrev:
2266691 jupp där bak står jag o huttar fram de goda grejerna :hihi
hehe okej, lite dåligt att där finns så många människor bara, hur ser du ut? eller vi träffas ju på lördag, har troligtvis inte varit på donken innan dess :hihi
 

Zenit

#17
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Linköping
Hoj
hojlös
-Rosen- skrev:
2266719 hehe okej, lite dåligt att där finns så många människor bara, hur ser du ut? eller vi träffas ju på lördag, har troligtvis inte varit på donken innan dess :hihi

annars jobbar jag mellan 1130 o 1630 imorn :D annars ses vi på lördag jupp..ser ut som bilden till vänster förövrigt..även om man nu inte syns så bra där
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Zenit skrev:
2266762 annars jobbar jag mellan 1130 o 1630 imorn :D annars ses vi på lördag jupp..ser ut som bilden till vänster förövrigt..även om man nu inte syns så bra där
hehe okej :) som sagt ser inte så bra på den bilden :( men iaf vi ses på lördag :)
 

Zenit

#17
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Linköping
Hoj
hojlös
-Rosen- skrev:
2266786 hehe okej :) som sagt ser inte så bra på den bilden :( men iaf vi ses på lördag :)

de gör vi men nu e de slut i runtan för idag dags o sova..ska bara kolla lite till på sh..vilket träsk de e :D

godnatt trelletråden o dess "invånare" :hihi
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
SAMMLING FÖR AVFÄRD I GRUPP TILL RR's ONSDAGS GAZZ 17:00

SAMMLING PÅ STATOIL VID TOMMARPSVÄGEN KL 17:00 FÖR AVFÄRD 17:10 I GRUPP TILL ESLÖV


1. Cel
2. ZioX
 
Nyheter
Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Bike kör nya MV Agusta Enduro Veloce

Första bilden på senaste MV...

Top