Trelleborg GAZZ tråden

blueblade

Blueblade
Gick med
14 Aug 2005
Ort
Svedala
Hoj
Honda
Hittar inte bra i (lilla) trelleborg. :tungan .Men kan inte ni köra förbi statoil i Svedala o hämta upp mig :Bugar
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
blueblade skrev:
2191245 Hittar inte bra i (lilla) trelleborg. :tungan .Men kan inte ni köra förbi statoil i Svedala o hämta upp mig :Bugar

Kör Lundavägen till Trelleborg. Vid rödljusen tar du hö ( Hedvägen) tills du ser Netto skylten. Innan Netto tar du vänster det är Tommarpsvägen :)
 

blueblade

Blueblade
Gick med
14 Aug 2005
Ort
Svedala
Hoj
Honda
När tänker ni köra då?
Har en kompis som vill köra i morgon vid 13-00.Då har väl Eddi vaknat också. :hihi
Tack Mitra :)
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
TRELLEGAZZ First Edition

Skriv upp er på listan så vi ser!


TRELLEGAZZ 27/5 SAMLING 12:00 på Statoil! Eddi vi kan ta en "pos" runda vid torget om du vill ;) kan tänka mig att en del vill tanka vil samlingsplatsen och det finns tyvärr inte på torget, annars hade det varit härligt.

1.Cel
2.
3.
4.
5.
6.
7.
9.
10.
 
Last edited:

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
TRELLEGAZZ 27/5 SAMLING 12:00 på Statoil!

1.Cel
2. Eddi - AS-SNABB-GRYM-BAN-MOTOGP grupp
3.
4.
5.
6.
7.
9.
10.


Kör vi förbi staffanstorp och hämtar upp folk??? har kankse en del polare som så fall hänger på och även jag kankse därifrån med
 
Last edited:

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
Eddi skrev:
2191566 TRELLEGAZZ 27/5 SAMLING 12:00 på Statoil!

1.Cel
2. Eddi - AS-SNABB-GRYM-BAN-MOTOGP grupp
3.
4.
5.
6.
7.
9.
10.


Kör vi förbi staffanstorp och hämtar upp folk??? har kankse en del polare som så fall hänger på och även jag kankse därifrån med
Jag startade TG och kan ta upp rollen som Raiselaijder med undantag för nga eventuella MCK V :D men det ska nog gå bra :) jag tänkte att vi så småningom kommer in till Svedala och sen snabbt ut igen. Så är det nga som vill ansluta där får dom skriva det är eller att du meddelar svar från dom :)
 

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
CeltaniC skrev:
2191649 Jag startade TG och kan ta upp rollen som Raiselaijder med undantag för nga eventuella MCK V :D men det ska nog gå bra :) jag tänkte att vi så småningom kommer in till Svedala och sen snabbt ut igen. Så är det nga som vill ansluta där får dom skriva det är eller att du meddelar svar från dom :)


ingen vill med.. alla tycker vi är för SNYGGA för dom. :tuttar
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
Håller vädret i sej imorn eftermiddag så tar man troligen en sväng om man hinner och orkar.
Jobbar natt hela helgen och så krockar det med Malmö reptilmässa i imorn,måste in o se om jag kan få tag i nytt käk till mina "mjukisar" gosedjur :rofl
Sköldpaddan börjar bli något glupsk,dyr i drift :4skrika
Igår blev det lyx gourmet,färsk bäcköring på 15 cm,sköldisen klapp allt.
Annars 1-2 kyckling ungar eller 1-2 vuxna möss så är den nöjd 3-4 dagar.
 
Last edited:

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
R1 racer skrev:
2191677 Håller vädret i sej imorn eftermiddag så tar man troligen en sväng om man hinner och orkar.
Jobbar natt hela helgen och så krockar det med Malmö reptilmässa i imorn,måste in o se om jag kan få tag i nytt käk till mina "mjukisar" gosedjur :rofl


ahhaha sämsta bortförklaring. Jobbar gör fan alla. Reptilmässa.. .säkert.. tror det är en BRODERA-Mässa... de bästa mönsterna att brodera och äta kakor som alla gammla tanter bakat som e där.. hmm låter ganska gott

Jag kommer nog inte heller..
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
CeltaniC skrev:
2191649 Jag startade TG och kan ta upp rollen som Raiselaijder med undantag för nga eventuella MCK V :D men det ska nog gå bra :) jag tänkte att vi så småningom kommer in till Svedala och sen snabbt ut igen. Så är det nga som vill ansluta där får dom skriva det är eller att du meddelar svar från dom :)
Åsså kör ni in om SRW o beundrar och njuter av ljudet från alla Duccar som demolerar banan i morgon! :tummenupp Twins rules, eller hur Cel? :D
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
R1 racer skrev:
2191677 Håller vädret i sej imorn eftermiddag så tar man troligen en sväng om man hinner och orkar.
Jobbar natt hela helgen och så krockar det med Malmö reptilmässa i imorn,måste in o se om jag kan få tag i nytt käk till mina "mjukisar" gosedjur :rofl
Sköldpaddan börjar bli något glupsk,dyr i drift :4skrika
Igår blev det lyx gourmet,färsk bäcköring på 15 cm,sköldisen klapp allt.
Annars 1-2 kyckling ungar eller 1-2 vuxna möss så är den nöjd 3-4 dagar.
Hur mjuka och snälla är dom ? :D

Maverick_ou812 skrev:
2191706 Åsså kör ni in om SRW o beundrar och njuter av ljudet från alla Duccar som demolerar banan i morgon! :tummenupp Twins rules, eller hur Cel? :D
Ja vi kan ju köra inom en 15 eller köra en liten paus min för att säga hej och lyssna på Twin ljud :D

sen bär det av igen vart vi nu fan ska ta vägen :) blir ett "kontrollerat impuls körning" som jag och ZioX gjorde igår ;)
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
Eddi skrev:
2191684 ahhaha sämsta bortförklaring. Jobbar gör fan alla. Reptilmässa.. .säkert.. tror det är en BRODERA-Mässa... de bästa mönsterna att brodera och äta kakor som alla gammla tanter bakat som e där.. hmm låter ganska gott

Jag kommer nog inte heller..

Bra då ses vi på baltiska mässhallarna imorn...inte visste jag att du hade ett så brinnande intresse för att brodera och käka kakor :rofl

CeltaniC skrev:
2191718 Hur mjuka och snälla är dom ? :D


Såhär hård är mitt ena husdjur,de andra 4 är avlånga o mjuka.Sen är där 3 st stora håriga med 8 ben vardera :hihi
 

Bifogat

  • Sköldisen.jpg
    Sköldisen.jpg
    85 KB · Visningar: 128

blueblade

Blueblade
Gick med
14 Aug 2005
Ort
Svedala
Hoj
Honda
Eddi skrev:
2191654 ingen vill med.. alla tycker vi är för SNYGGA för dom. :tuttar
Visst säkert du är så snygg :pannkyss :rolleyes:
Jag är i Svedala o väntar men vill veta när, CeltaniC eller någon kan väl slå en pling. :) 0736-987908 :pannkyss
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
R1 racer skrev:
2191729 Bra då ses vi på baltiska mässhallarna imorn...inte visste jag att du hade ett så brinnande intresse för att brodera och käka kakor :rofl

CeltaniC skrev:
2191718 Hur mjuka och snälla är dom ? :D


Såhär hård är mitt ena husdjur,de andra 4 är avlånga o mjuka.Sen är där 3 st stora håriga med 8 ben vardera :hihi
Fan vad grymt ful och cool turtle :) litet mini zoo där hemma :) själv haft en Baselisk :)

blueblade skrev:
2191744 Visst säkert du är så snygg :pannkyss :rolleyes:
Jag är i Svedala o väntar men vill veta när, CeltaniC eller någon kan väl slå en pling. :) 0736-987908 :pannkyss
ja jag ska visa dig var du ska vänta w8
 

blueblade

Blueblade
Gick med
14 Aug 2005
Ort
Svedala
Hoj
Honda
ja jag ska visa dig var du ska vänta w8[/QUOTE]
Okej.. :va W8 jävlas du :tungan Eller menar du Q8? :va
Vilken tid... :pannkyss
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
haha nä jag fick mat mitt i mellan :D ;)

tänkte köra till öst (till vänster från ditt håll) i första korsningen efter tågspåret. kan ju står där ca 12:20 så borde du se oss och haka på ;)
 

Zenit

#17
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Linköping
Hoj
hojlös
fuck att man missar starten av TG..bara för detta anmäler jag mig som reseledare om 3 veckor när jag har delar så hinner jag klurra ut en riktigt go runda som ingen åkt innan :banana :hihi
 

MotoMan

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2005
Ort
Malmö
Hoj
KTM Superduke
CeltaniC skrev:
2191887 haha nä jag fick mat mitt i mellan :D ;)

tänkte köra till öst (till vänster från ditt håll) i första korsningen efter tågspåret. kan ju står där ca 12:20 så borde du se oss och haka på ;)


Har jag förstått rätt om det är typ här man ska vara 12:20 imorgon?

Svedala karta


Lägger in mig på listan oxo:

1.Cel
2. Eddi - AS-SNABB-GRYM-BAN-MOTOGP grupp
3. MotoMan - AS-SLÖ-MOTARD-GRUPP :rolleyes:
4.
5.
6.
7.
9.
10.


Blir vi bara 3 st ?
 
Last edited:
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top