Sporthoj Piteå

_rills_

Guest
Kan man få en autograf av dig nu viktor när du har varit med på bandit!!
Fast DÅLIGT att inte svara nått :p
 

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Ort
Piteå
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Kan man få en autograf av dig nu viktor när du har varit med på bandit!!
Fast DÅLIGT att inte svara nått :p

Vafan tappade ju tråden helt. Såklart var det ju "Crash" som i Crashes och Crashdiet som var svaret...

Blir revansch imorn!
 

_rills_

Guest
Vafan tappade ju tråden helt. Såklart var det ju "Crash" som i Crashes och Crashdiet som var svaret...

Blir revansch imorn!

Haha jo så var det! :D
Jag ska lysna i morgon då!, om du nu skulle svara rätt någon gång så ska jag kanske gratulera dig :p
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Har alla gott i ide eller planeras och snickras det i garagen inför nästa sommar?
 

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Ort
Piteå
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Jag var ut och tog mig en tur igår. Hade tänkt ta Älvvägen via Öjebyn men vände vid Preem / Frasses då det var riktigt fuktigt på vägen och ingen temperatur att prata om (inbjöd med andra ord inte till någon inspirerad körning)

Styrde istället kosan upp på E4:an för en sista bombarrepa ner till Pitsund och ett litet stopp där under brofästet.

Foto0035.jpg


Men i övrigt så snickras det för fullt. 1230cc kolvarna sitter i GSX:en och nu väntar jag väl egentligen bara på att hitta något vettigt kneg för att finansiera lite portning av toppen samt lack och beklädnad av sadel. :)
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
I vinter planeras något så stort som... ett oljebyte:näsblod

Den svart/vita är alltså rätt färdigmasserad och klar för nästa säsong. Nästan lite trist, faktiskt. Därför har jag börjat snegla på en sådan här.

:drool
 

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Ort
Piteå
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
I vinter planeras något så stort som... ett oljebyte:näsblod

Den svart/vita är alltså rätt färdigmasserad och klar för nästa säsong. Nästan lite trist, faktiskt. Därför har jag börjat snegla på en sådan här.

:drool

Oj oj, den där var ju rätt porrig! :tummenupp

Mycket godis där. Men vad vet man om denna maskin då? Prestanda? Pris? Ser ju inte direkt ut att vara billigare att lägga i sandfållan på Kemora än gula faran dock (numera svart/vita). :näsblod

R:en som finåkar hoj och svarten som banräser?

TJÖÖP! :yoparty
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Helt rätt, pengarna ska rulla!
Själv snickras det lite också, 1000cc är ju för lite att åka med...:rolleyes:

I vinter planeras något så stort som... ett oljebyte:näsblod

Den svart/vita är alltså rätt färdigmasserad och klar för nästa säsong. Nästan lite trist, faktiskt. Därför har jag börjat snegla på en sådan här.

:drool
 

Noc

Nu är det inte så mkt kvar av resten...
Gick med
7 Dec 2003
Ort
Piteå
Hoj
Diverse japanskt och en del ryskt!?
:hihi


För att citera den gode Marklund, vem vill ligga och fisa i 300 på hojutflykterna? :hihi
 
Last edited:

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Japp, ville inte byta ner mig i effekt när jag gick från r1an så då tänkte jag att man skulle höja ribban lite.... Finns en tråd under turboforumet numera...:tummenupp
 

Kolle

Medlem
Gick med
17 Feb 2006
Ort
Göteborg
Hoj
900RR & R1 -07 race
Killen som jag förvarar min hoj hos kommer flytta inom kort så nu söker jag nytt boende till min hoj.

Det jag söker är primärt vinterförvaringsplats men gärna garage. Skulle vara fint om det skulle gå att skruva lite enklare saker, men det är inget krav. Storlek så man kan få plats med 1-2hojar. Helst varmt. Gärna centralt i Pite men inget krav.

Hör gärna av er om ni har något så kan vi diskutera mer. :)
 

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Ort
Piteå
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Ingen härifrån som tänkt ner på mässan i Stockholm i slutet av Januari?
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Jag misstänker att jag lär vara i människobyn den veckan och kan tänka mig att stanna kvar för att drägla lite över 675R...

Hoppe verkar ha gått i ide, få se om jag lyckas väcka björnen och locka med den till lite civiliserade sällskapslekar bland trefligt motorcykelburet folk i hufvudstaden...
 

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Ort
Piteå
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Jag misstänker att jag lär vara i människobyn den veckan och kan tänka mig att stanna kvar för att drägla lite över 675R...

Hoppe verkar ha gått i ide, få se om jag lyckas väcka björnen och locka med den till lite civiliserade sällskapslekar bland trefligt motorcykelburet folk i hufvudstaden...

Då kanske vi ses där! Får väl höras vid när det börjar bli aktuellt kanske. :)
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Hörni, nu är det dags att komma ur idet och börja tänka på säsongen.

Se också till att anmäla er till årets första Kemorakörning, det brinner lite grann med bokningen eftersom banhyran och annat måste betalas före mitten på April.

Så, fundera inte mer, gå in och anmäl er NU! Fyra dagar bankörning, fyra kvällar och nätter med bastu och ljug i norra europas finaste stygby, och dessutom frukost och lunch och fika på banan, allt detta för 3400 spänn!!! Det blir varken billigare eller bättre än så här så kom igen nu!

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=237809
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top