Sporthoj Piteå

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Ort
Piteå
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Körsugen - väldigt.

Pengabrist - definitivt.

Men sen saknas det viktigare detaljer som förhindrar körning. Tyvärr. :brinnerup
 
Last edited:

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Eeehh - vadå? Körkort? Paraplyflicka? Två hjul och en liten motor? Det är väl i allt väsentligt vad en händig karl behöver för att utvecklas vid en asfaltslinga? :)

...Men sen saknas det viktigare detaljer som förhindrar körning. Tyvärr. :brinnerup

Hört talas om ROT-avdrag? Eller skjut upp det vettja:tummenupp
hade varit skitkul men ska visst hjälpa och montera fönster :huvet
 

hank

H.Granbom racing #38 Speedster cup
Gick med
22 Apr 2005
Ort
Boden
Hoj
RC8 2015 racehoj, crf 450r
Tjena Pite! Jag jobbar i eran stad nu och några månader framöver, men ser mest glidare och eu-mopeder (många moppar)!
Hålls ni utanför stan med sporthojar?

Heja! Anade detta iofs efter Ditt FB-inlägg;-) Då ses vi - såg att Hank också skulle dit. Kul:)

Japp! Anmälde oss i sista stund men endast lör-sön..
 

_rills_

Guest
Jo tyvärr bara 2 dagar, men måste man hålla sverige rullande så måste man :D
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
... ser mest glidare och eu-mopeder (många moppar)! Hålls ni utanför stan med sporthojar?...

...Anmälde oss i sista stund men endast lör-sön..

Jo tyvärr bara 2 dagar, men måste man hålla sverige rullande så måste man :D

Trevligt, SCA eller? Njae, vet inte riktigt hur många som är aktiva i nuläget men det hedrar väl bygden att hojarna inte slits ut vid korvmojen? :D

Vår lokale kulturminister Gurkis och Ni andra, vilka åker gata, bana eller blandad kompott numera? Vore lite skoj att veta, tråden är ju rätt död denna säsong...?

Blir skoj att träffas, glad att några seriösa människor tänker på vårt BNP i alla fall:tummenupp
 

_rills_

Guest
Lyxmålen på sunes är kung! ja är ju halv piteåbo, farsan bor ju där, kommer ta r1an dit i morgon i allafall, fast det missar du ju Hank!
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Mmm. Sunes har många Pitebors midjemått på sitt samvete. Skulle Du och drömma om flickorna på Havsbadet? (Edit - var visst skuggryttaren från Luleå som hade sådana definitiva planer, men ändå...) Ta slingan Bergsviken - Blåsmark - Hemmingsmark - Jävre så passerar Du i alla fall några av de fåtal kurvor som kommunen erbjuder. Är Du riktigt wild and crazy tar Du älvvägen mot Böle - Roknäs - Svensbyn - Blåsmark o s v... I Jävre kan Du få kokkaffe hos mig eller så blir det en våffla mjukglass med krokantströssel på Ica...:)

Ha en trevlig tur hur som helst!

Lyxmålen på sunes är kung! ja är ju halv piteåbo, farsan bor ju där, kommer ta r1an dit i morgon i allafall, fast det missar du ju Hank!
 
Last edited:

_rills_

Guest
Mmm. Sunes har många Pitebors midjemått på sitt samvete. Skulle Du och drömma om flickorna på Havsbadet? (Edit - var visst skuggryttaren från Luleå som hade sådana definitiva planer, men ändå...) Ta slingan Bergsviken - Blåsmark - Hemmingsmark - Jävre så passerar Du i alla fall några av de fåtal kurvor som kommunen erbjuder. Är Du riktigt wild and crazy tar Du älvvägen mot Böle - Roknäs - Svensbyn - Blåsmark o s v... I Jävre kan Du få kokkaffe hos mig eller så blir det en våffla mjukglass med krokantströssel på Ica...:)

Ha en trevlig tur hur som helst!

Blev ingen längre tur, älvvägen från böle till piteå, sen gamla havsbadsvägen och tillbaka till böle men jag kikar förbi på kaffe nån annan gång :D
 

SuTen

Old dirtbag on two wheels!
Gick med
24 Oct 2007
Ort
Norrbotten
Hoj
Yamma
Mmm. Sunes har många Pitebors midjemått på sitt samvete. Skulle Du och drömma om flickorna på Havsbadet? (Edit - var visst skuggryttaren från Luleå som hade sådana definitiva planer, men ändå...) Ta slingan Bergsviken - Blåsmark - Hemmingsmark - Jävre så passerar Du i alla fall några av de fåtal kurvor som kommunen erbjuder. Är Du riktigt wild and crazy tar Du älvvägen mot Böle - Roknäs - Svensbyn - Blåsmark o s v... I Jävre kan Du få kokkaffe hos mig eller så blir det en våffla mjukglass med krokantströssel på Ica...:)

Ha en trevlig tur hur som helst!

Haha ehrm... jävliga är att ja käkade på Sunes innan jag drog o "glassade" på havsbadet :D :tummenupp
 

gurkis

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Ort
LULEÅ
Hoj
KTM RC8R-09, CBR1000RR -10
Trevligt, SCA eller? Njae, vet inte riktigt hur många som är aktiva i nuläget men det hedrar väl bygden att hojarna inte slits ut vid korvmojen? :D

Vår lokale kulturminister Gurkis och Ni andra, vilka åker gata, bana eller blandad kompott numera? Vore lite skoj att veta, tråden är ju rätt död denna säsong...?

Blir skoj att träffas, glad att några seriösa människor tänker på vårt BNP i alla fall:tummenupp

Kulturministern kör gata, så ofta han hinner. Varit mycket annat denna sommar. Målat huset mm. Jag hänger gärna på, om det blir nån sväng framöver.
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Ouch. Jaja, tjugoårsåldern gör ju att jag kan avskrivas från alla misstankar i a f:) Jag tog faktiskt en liten tur tidigare i kväll, skönt septemberväder har vi i alla fall!
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Ouch. Jaja, tjugoårsåldern gör ju att jag kan avskrivas från alla misstankar i a f:) Jag tog faktiskt en liten tur tidigare i kväll, skönt septemberväder har vi i alla fall!
Blir nog en tur med den nyinköpta gixxern imorrn kanske, innan den rivs i småbitar inför vintern...
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
På kvällen då? Jag funderar seriöst på att ta hojen till jobbet om jag bara lyckas jaga iväg grabben med skolbussen...

Blir nog en tur med den nyinköpta gixxern imorrn kanske, innan den rivs i småbitar inför vintern...
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top