Sporthoj Luleå

Sladdfantomen

Kör så det ryker...
Gick med
18 Dec 2008
Ort
Hemma såklart!!!
Hoj
Honda CB 500 Four -72(såld), KTM 990 SMR -09 (såld), KTM 690 SMC -08 (såld)
Är det bara hyffsat väder så är jag på!!
Det börjar ju kännas som att det inte är så många dagar kvar av säsongen...
:näsblod
 

axelsson_vpg

Guest
synd att man inte har kvar sportbågen så man kan haka me på en sväng, nu är man ju bara motard marodör.
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
synd att man inte har kvar sportbågen så man kan haka me på en sväng, nu är man ju bara motard marodör.

Motard funkar kanon också:tummenupp

Lördag, fint väder, Heden, Bana?

Sladdfantomen och jag tänker nog åka dit en sväng iallafall...
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Polarna åkte småvägarna genom V-botten till Umeå för en "provåkardag" redan 08.30, själv ligger man hemma med feber och influensa och tycker mer än lovligt synd om sig själv:mad::näsblod

Hade jag bara varit liiite bättre hade jag hakat på och försökt smitta ned Dig också. Ha en trevlig dag:)

...Lördag, fint väder, Heden, Bana?

Sladdfantomen och jag tänker nog åka dit en sväng iallafall...
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Polarna åkte småvägarna genom V-botten till Umeå för en "provåkardag" redan 08.30, själv ligger man hemma med feber och influensa och tycker mer än lovligt synd om sig själv:mad::näsblod

Hade jag bara varit liiite bättre hade jag hakat på och försökt smitta ned Dig också. Ha en trevlig dag:)

Ja det var en riktigt fin dag. Vi for till Heden och gjorde i ordning banan. Sen körde vi kanske en timme innan vi for till Boden, tankade och fikade. Sen for vi tillbaka igen och hade väldigt fin åkning:tummenupp Det var fullt med roliga turbobilar plus en Ferrari också, jättetrevligt folk som vi snackade mycket med. Vi bytte av så vi körde ett pass och när vi vilade körde bilarna, skitskoj:tummenupp Men ingen av bilåkarna ville åka bakpå hojen, undrar varför?:) Jag åkte en repa med en 550 hästar Audi också, det var lite tryck i den bilen:tummenupp

Då var det säkert er vi mötte utan för I19 just runt 16?
:)

Det stämmer. Att ni inte vände och följde med, det är ju ganska självklart att ett gäng hojar som åker åt Hedenhållet skall fara till banan:)
 
Last edited:

Sladdfantomen

Kör så det ryker...
Gick med
18 Dec 2008
Ort
Hemma såklart!!!
Hoj
Honda CB 500 Four -72(såld), KTM 990 SMR -09 (såld), KTM 690 SMC -08 (såld)
Det var sjukt kul att köra på Hedenbasen, hoppas att vi hinner köra fler gånger innan säsongen är över, det vore ju kul om vi blev ännu fler nästa gång... :)
 

Horm

Meldem
Gick med
26 Jun 2007
Ort
Boden
Hoj
WR450
Det stämmer. Att ni inte vände och följde med, det är ju ganska självklart att ett gäng hojar som åker åt Hedenhållet skall fara till banan:)

Listade faktiskt ut det ganska snabbt. Men då vi var på hemväg efter 4-kanten runt och hungrig så fick det vara :rolleyes:
En annan gång om man har tid kanske. Börjar snart vara dåligt före för en cbr. :gnissla
 

Sladdfantomen

Kör så det ryker...
Gick med
18 Dec 2008
Ort
Hemma såklart!!!
Hoj
Honda CB 500 Four -72(såld), KTM 990 SMR -09 (såld), KTM 690 SMC -08 (såld)
Nästa gång vi drar till Heden & kör så lovar jag att skriva ett inlägg här innan... :)
 

axelsson_vpg

Guest
Motard funkar kanon också:tummenupp

Lördag, fint väder, Heden, Bana?

Sladdfantomen och jag tänker nog åka dit en sväng iallafall...



attans , man jobbade ju helgen,

nu har man sulat om till cross kitt. blir att dra till boden och köra bana och mellan punkterna i veckan, (man har jui ledi v) :D
 

redhat

Medslem
Gick med
16 Jan 2008
Ort
Luleå
Hoj
Honda Hornet 900F -2002
Söndag, men vi tänkte braka genom skogen upp mot Kalix. :) Hur går det med hojbytarprojektet?

Äschdå, horneten är ingen höjdare ute i terrängen.

Hojbytarprojektet ligger lite på is fram till våren tror jag. Folk verkar hålla hårt i slantarna såhär i finanskristider. :va
 

jandreas

Ant's in the pant's
Gick med
26 Jan 2005
Ort
Luleå
Hoj
Hojlös
Såg att vädret skulle bli bra både lördag och söndag i helgen (26-27/9). Är det några här som har hojjen påställd fortfarande eller har dom flesta satt in den på vinterförvaring?

Fanny har äntligen tagit sitt mc-kort så jag hade tänkt låna mig en hoj i helgen och fara ut med henne en sväng, hade varit kul om några andra också hakade på...
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top