Sporthoj Skellefteå

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Anmälan www.banåkning.nu ! Jag snackade med Stellan Hedlund igår och vi bestämde att åka gemensamt med hans buss. Däremot så vet jag att Stefan Andersson vill samåka.

/Ingemar

Sweet, ringde och kollade ifall man fick åka supermoto nu och det verkade ju lugnt. Blir till att ta med några olika ljuddämpare bara.

Nu får man bara hoppas att man hinner få de sista delarna till hojen, den lär vara kraftigt ostabil som den är i dagsläget. Tar me mig Steffe i bussen isåfall :)
 

ingon

Medlem
Gick med
3 May 2004
Ort
Luleå
Hoj
GSXR 1000 K5, Yamaha YZF 450
Kanon, skoj att vi blir fler från stan! :tummenupp

Sweet, ringde och kollade ifall man fick åka supermoto nu och det verkade ju lugnt. Blir till att ta med några olika ljuddämpare bara.

Nu får man bara hoppas att man hinner få de sista delarna till hojen, den lär vara kraftigt ostabil som den är i dagsläget. Tar me mig Steffe i bussen isåfall :)
 

Cantona

Ny medlem
Gick med
30 Oct 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
GSX 1400 K2
Banana

Hörni!
Finns det nån sida där man kan få veta mer om den nya bananan i Fällfors? Typ längd ,antal kurvor, Hur stora bröst osv? :tuttar
Är jävligt nyfiken o undrar om man ska spöa GSX1400 el TL1000S på den.. Kanske båda... Hehehe:yoparty :yoparty
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Hörni!
Finns det nån sida där man kan få veta mer om den nya bananan i Fällfors? Typ längd ,antal kurvor, Hur stora bröst osv? :tuttar
Är jävligt nyfiken o undrar om man ska spöa GSX1400 el TL1000S på den.. Kanske båda... Hehehe:yoparty :yoparty

Sök på Skellefteå Driving Center.
Men det är ju inte bara en bana så det där med längd och antal kurvor blir ju svårt:) Senaste räkningen var minst tre banor, en enbart för MC. Dessutom halkbanor för både personbil och tung trafik.
 

Matterunken

Billackerare
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Gammelfazer....
Körning i kväll....

Jag och rasta snackade om att ta en tur i kväll.
Så dom som vill kan sluta upp med oss på klubben vid 18.00
Kannonvädret måste utnyttjas:yoparty :yoparty :yoparty
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Då var man i stockholm då, kör hem till skelet imorrn.
Gav mig av vid 7 tiden i morse från tomelilla och redan då stod termometern på nästan 20grader, hade runt 32 grader då jag stannade till och vräkte i mig vatten efter ca 30mil och ytterligare 35 mil senare så var man i solna och kunde dra av sig latex.... jag menar skinnstället :)

Hade tydligen varit HOJrock träffen i Västervik så fick sicksacka mellan sega jävla harley parkinssons ett par mil tills jag tog rygg på 3 killar av hulken kaliber med varsin fet jävla HD som låg och surrade runt 130ish, måste sett lagomt ball ut 3 killar modell enorma med trycket IRON CREW på västarna och sen kommer det en rad4 vinandes 5m efter :)
 

LiLl_JoN

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2008
Ort
Skellefteå
Hoj
Yamaha XJ6 -10
Någon som vet vart det finns strypningsbrickor till 25kw till honda cbr600f, går även bra med bara måtten på brickan om någon har en liggandes i garaget.
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Fan ingen som vet ngn som är sugen på min B52a?
Sugen på ny hoj och har hittat en jag vill ha...
Har ute den för 39 och bvsa kan dra av ett par tusenlappar om ngn bestämmer sig direkt, enda som behövs göras på den är en ny bromsskiva fram.
 

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Ronneby
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Är i Luleå ikväll/natt och skrev i Luleåtråden men de verkar svårraggade, men kommer till Skelleftehamn i morgon torsdag sen eftermiddag.
Så om nån ska ut och köra i morgon kväll så hojta till så hakar jag gärna på..
 

yxjoel

Lebowski
Gick med
3 Jun 2008
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawa ZX6R -96
Är i Luleå ikväll/natt och skrev i Luleåtråden men de verkar svårraggade, men kommer till Skelleftehamn i morgon torsdag sen eftermiddag.
Så om nån ska ut och köra i morgon kväll så hojta till så hakar jag gärna på..

så det va du som kom med finvädret...
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Trevligt igår?

Jag har då inte många minnen men jag tror det var skoj.
 

Matterunken

Billackerare
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Gammelfazer....
ALLT OM MC på klubben tors 21/8 kl:18.00

Tidningen Allt om mc ringde mig idag och frågade om dom fick komma förbi klubben för ett reportage.
Dom tyckte själva att dom nästan glömt bort norra sverige i tidningen och att det nu var dax att göra en liten tripp bland klubbar i norr.
Jag sa att det vore superkul och att vi skulle försöka få ihop så mycket folk som möjligt.

Så nu gäller det att vi kan visa att Skellefteå är en trevlig stad att bo i om man åker motorcykel.
Sporthojar, glidare, motarder eller grussmiskare.
Gammal, ung eller mittemellan spelar ingen roll.
Ta och dra ihop allt folk som ni känner och passa på att fixa en stor samling hojar vid klubben KL:18.00 tordagen den 21 augusti.

Klubben kommer att bjuda på kaffe och kaka.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top