Icon återförsäljare i sverige??

Nicc

Vill ha sommar året runt!!
Gick med
3 Jun 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki Vulcan S
finns det? vilka / vilken i så fall??
Nån nära GBG?


Verkar ju vara bra priser när man ser på deras amerikanska hemsida å riktigt snygga grejjer oxo!! =o)

Nån som vet?
 

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Rallysmurfen skrev:
2143115 finns det? vilka / vilken i så fall??
Nån nära GBG?


Verkar ju vara bra priser när man ser på deras amerikanska hemsida å riktigt snygga grejjer oxo!! =o)

Nån som vet?

Kolla med www.jofrab.se, de borde veta. Tror att de är generalagent? Jag kör själv med en Icon Motorhead Crest jacka som jag INTE köpte för 8500 spänn... :) Än så länge känns den suverän, gedigen kvalitet och utseendet lämnar inget övrigt att önska. Numrerad dessutom!


.


.
 

stringbikini

Medlem
Gick med
25 Aug 2013
Ort
Skövde
Hoj
Honda cbr600rr
Tjenare! bumpar en väldigt gammal tråd! någon som har koll på vart i landet man kan åka och kika på Icon hjälmar! Gärna inom en 20 mil's radie runt skövde :tummenupp
 

VS

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Boden
Hoj
Da Buzz
Tjenare! bumpar en väldigt gammal tråd! någon som har koll på vart i landet man kan åka och kika på Icon hjälmar! Gärna inom en 20 mil's radie runt skövde :tummenupp

Jag har krängt lite Iconprylar, några hjälmar, jackor, ryggskydd mm(inte gjort så stor sak av det, men får tag på alla Icon). Jag hade för många månvarv lite svårt att hitta en hjälm åt mig själv, men fastnade tillslut för Arai. Blivit en lit halvdyr resa :-(
Problemet är väl att många hjälmar känns bra sådär direkt på skallen, men det är först efter typ 5 timmar på skallen som man märker att....... :-(

Icon är ju lite lik Arais skallform och jag kör idag med en Icon hjälm som jag tycker är i det stora hela bättre än Arai. Om inte bättre så hjälper ju prislappen i jämförelse till att ta beslutet. Idag använder jag Iconen på långresor och Arain som slitosläng/vinterhjälm.

På mässan så finns nog Icon hos Parts Europe.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top