Samåkning i Lund

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
3215861 Då hans honda hänger av flera 660 i topp och acc är det ytterst tveksamt. :tummenupp

Fast ja, vem vet, nån större skillnad på dom flesta av dom motarderna är det ju inte.
Jag blev avhängd av solids ktm i toppfart.. :(




:hihi
 

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Ort
-
Hoj
-
Jag blev avhängd av solids ktm i toppfart.. :(




:hihi

Seriöst?

Isf måste det vara drevningen som inte stämmer på den hojen. Behövde aldrig byta drivpaket så kollade inte om där satt original. För den har ju bättre respons på gasen än många KTM´s jag körde med (640, 625, 660), toppfart mätte jag dock typ aldrig. Många trudde ju där satt högkompskolv elr annan kam elr liknande som man körde med pga att den var så rapp.

Fast ja, skulle jag vatt dig skulle jag aldrig drevat om den ändå. Köra fort är ju inget jätte kul me motard.
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
3216047 Seriöst?

Isf måste det vara drevningen som inte stämmer på den hojen. Behövde aldrig byta drivpaket så kollade inte om där satt original. För den har ju bättre respons på gasen än många KTM´s jag körde med (640, 625, 660), toppfart mätte jag dock typ aldrig. Många trudde ju där satt högkompskolv elr annan kam elr liknande som man körde med pga att den var så rapp.

Fast ja, skulle jag vatt dig skulle jag aldrig drevat om den ändå. Köra fort är ju inget jätte kul me motard.
Den varvstoppa vid 170 ungefär. Solid hade 176 på mätaren tror jag. :moppefukcosmiley


Precis, toppfart är ju inte direkt prioriterat :)
 

Wanted

Adrenalin-gosse!
Gick med
12 Jan 2007
Ort
Malmö
Hoj
CBR1000RR
blev ca 3gb film.. ska klippa lite så får vi se.. men jag sux på o klippa film... nån som e bra kan få göra det =)

Asså! Ja, jag är inte heller någon hejare på det. Men det finns kanske någon annan vänlig själ som är duktig på det?
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
3216114 Asså! Ja, jag är inte heller någon hejare på det. Men det finns kanske någon annan vänlig själ som är duktig på det?
Nä, samma här.. Har inte direkt gjort det någon gång.

Men eftersom man bara letar jobb på dagarna hade man ju kunnat pilla lite med det :hihi

Kan dock inte garantera att det blir bra direkt :näsblod
 

Solid snake

Guest
3216120 Nä, samma här.. Har inte direkt gjort det någon gång.

Men eftersom man bara letar jobb på dagarna hade man ju kunnat pilla lite med det :hihi

Kan dock inte garantera att det blir bra direkt :näsblod
Ta dig tid och prova lite olika grejer så brukar det bli hyfsat till slut.
 

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Ort
Skåne
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Aldrig mer KTM säger jag, fyfan vad jag är less på den nu (första gången den jävlades med mig idag) ska riva ner skitet imorgon och kolla genom förgasaren.

Det är rätt jobbigt när den dör hela tiden var 5e minut. :mad:

Hahahahaahahaaa.. Den har havererat! Köp min den funkar! :tungan
 

Solid snake

Guest
3216154 Hahahahaahahaaa.. Den har havererat! Köp min den funkar! :tungan
Havererat? Nej den startade ju hela tiden efter att den hade stannat, inte som din att den inte startade alls.

Och den bankar inte i motorn som din gör, behåll du ditt skit, din kamkedja smäller nog snart av ändå. :FU
 

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Ort
Skåneland med Tazadar
Hoj
Ducati 848 -10
Ska Ridgeback och Sulmeister ut och wheeleträna imorgon??? Det var ju kul att wheeleträna i söndags och sen ta en runda i häckeberga! :tummenupp

Skönt att få köra av sig lite :D
 

mj00dmixer

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2007
Ort
Kävlinge
Hoj
2008 KTM 690 Enduro
Havererat? Nej den startade ju hela tiden efter att den hade stannat, inte som din att den inte startade alls.

Och den bankar inte i motorn som din gör, behåll du ditt skit, din kamkedja smäller nog snart av ändå. :FU
hur har det gått med hojen... ??? förgasaren som klyddat eller?
Jag lämnade min flicka hos jonte idag och ska hämta henne imorn, förhoppningsvis så brölar hon mer och går lite bättre...:yoparty
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top