Samåkning i Lund

stubbis

Ny medlem
Gick med
7 Jun 2007
Ort
Lund
Hoj
CBR600RR
Haha, var det bara expansionskammaren som hade fått ett litet hål i sig?

Edit: fin wheelie du gjorde när du drog, trodde du skulle trilla, och ändå så var det bara 2 meter. :hihi

a skulle tro det... har inte hunnit titta närmre på det.

kommer inte så långt på bakhjulet utan att växla med nerdrevad 2-takt (bortförklaring):yoparty
 

morphine

what the fouko
Gick med
23 Sep 2007
Ort
Göteborg
Hoj
R1 -07
Solid snake: Bor på vildanden...pluggar. Tack för svar! Ska kolla upp Klobble och höra med honom!

thanx :tuttar

//morphine
 

Marhabba

aka Icebear
Gick med
30 Apr 2005
Ort
Alingsås/Lund
Hoj
Hornet -07
Här är ännu en som flyttat till Lund! Bor på Kämnärsrätten. Söker också garage, men det är itne aktuellt förrän till våren, först då jag kommer plocka ner hojen. Om inte annat så ses vi på vägerna säsongen 2008! :D
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nu ska jag snart hem fran Thailand (ja, valdigt andrade planer..) och fa mina forsakringspengar for skadorna, sen ska jag kopa en ny hoj :D Vill ha pengarna nuuuu..! Dessutom har nagon stulit min bil, sa nu har jag inget fordon alls.. :(
 

Naim

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2003
Ort
Oslo
Hoj
zx7r
hmm värst vad alla ska vara förutseende med garageplats till våren.
Här har ni en kille som har ett akut problem med garageplats till den här hösten :) om någon annan här har samma problem och vill dela så får ni gärna höra av er till mig med pm så svarar jag fort. Även den som tycker sig ha alldeles för mycket plats i sitt garage och hellre tjänar en liten slant får höra av sig såklart ;)
 

Solid snake

Guest
3209971 Nu ska jag snart hem fran Thailand (ja, valdigt andrade planer..) och fa mina forsakringspengar for skadorna, sen ska jag kopa en ny hoj :D Vill ha pengarna nuuuu..! Dessutom har nagon stulit min bil, sa nu har jag inget fordon alls.. :(
Hur hamnade du i Thailand? Du reste fattar jag ju men du var ju i Australien nyss. :va

Trist med bilen, fast du hade ju dåliga däck på den så de slapp du byta iaf. ;)
 

mj00dmixer

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2007
Ort
Kävlinge
Hoj
2008 KTM 690 Enduro
såja lite mer än 40 mil att köra innan måndag kväll.... så är ngn sugen på en bra runda i helgen... skriv här. Jag är på...:näsblod
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Hur hamnade du i Thailand? Du reste fattar jag ju men du var ju i Australien nyss. :va

Trist med bilen, fast du hade ju dåliga däck på den så de slapp du byta iaf. ;)

Smartass :) Ja, du gissade helt ratt, jag reste! och nu arr jag pa vag hem, ar pa flygplatsen i Bangkok, vantar pa planet till Kopenhamn! :)
Hehe ja, det ar val en positiv sak med att den blev stulen, samt att den borjat lacka i toppen, sa dethade ocksa behovts atgardats!
 

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Ort
-
Hoj
-
Hahaha :hihi

Jag hörde att du skulle sälja bilen.

Vad blir det för något nu? Motard igen? :)

Bilen är redan väck. Jag tröttna, byggde först om en saab, sen hade jag nårra bilar därimellan och sen skulle jag bygga denna bilen, tog typ 4-5 veckor efter man sålt hojen så sakna man den.

Jaou blir nog motard igen, KTM antagligen. Var inte riktigt nöjd med vad delarna till Hondan kostade, en bakkåpa till hondan kostade runt 800. Nästan vad ett kåpsätt till KTMén kostar. Men var ärligt talat riktigt nöjd med Hondan i övrigt, kanon bra hoj! Aldrig nått som klydda, hörde dock att du börjat höra missljud?
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top