Samåkning i Lund

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fan har insett att man har alldeles för lite mc-kompisar o köra med. Så lägger in min msn så kan folk som e sugna på o köra adda mig. Eller bara vill bjuda på kaffe/pratstund med samma intresse. :tummenupp

sammysampa@hotmail.com

om du orkar ta dig till lundatrakterna och inte har nåt emot att jag bara kör 125:a så kan vi ta en tur nån dag. nån som hakar på? har alldeles för få mc polare här med, alla bara kör tråkig moppe...:(
 

Niick

Smirnoff <3
Gick med
8 May 2006
Ort
Malmö
Hoj
Aprilia -06
om du orkar ta dig till lundatrakterna och inte har nåt emot att jag bara kör 125:a så kan vi ta en tur nån dag. nån som hakar på? har alldeles för få mc polare här med, alla bara kör tråkig moppe...:(

Jag är lätt på!:tummenupp
Men moppen är på service just nu, får den förmodligen senare idag.:yoparty
 

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
om du orkar ta dig till lundatrakterna och inte har nåt emot att jag bara kör 125:a så kan vi ta en tur nån dag. nån som hakar på? har alldeles för få mc polare här med, alla bara kör tråkig moppe...:(

jag är på!

kan dock inte idag.. men vad säger ni alla. ska vi ta och köra imorgon på dagen???

sen kvällen ska ja gtill rakan och fota med hojen såklart....

typ imorgon (onsdag) klockan 1300 vid staffanstorps statoil eller något? någon som är på?
 

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Ort
staffanstorp
Hoj
Stor moppe
jag är på!

kan dock inte idag.. men vad säger ni alla. ska vi ta och köra imorgon på dagen???

sen kvällen ska ja gtill rakan och fota med hojen såklart....

typ imorgon (onsdag) klockan 1300 vid staffanstorps statoil eller något? någon som är på?

e det fint väder så kan jag tänka mej o köra lite :tummenupp
 

Niick

Smirnoff <3
Gick med
8 May 2006
Ort
Malmö
Hoj
Aprilia -06
jag är på!

kan dock inte idag.. men vad säger ni alla. ska vi ta och köra imorgon på dagen???

sen kvällen ska ja gtill rakan och fota med hojen såklart....

typ imorgon (onsdag) klockan 1300 vid staffanstorps statoil eller något? någon som är på?

Dom ringde nyss, hojen är klar, 2240sek :gnissla
Ska hämta den senare, så jag är lätt på!:tummenupp
 
Last edited:

a_xc

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2005
Ort
Malmö
Hoj
ZX-6R
Dåligt, du är slö.

förlåt för att ja inte har en värstinghoj som du så att ja lägger rundan på under 10 min...
ska bli ändring på't!!!
säljer min omgående o köper din...
eller chukas för ja gilla hans skylt :D:D:D


//Ado(på polarens sh)

dåligt!!! det va helt fel håll...

du ska åka så hit :D:kär


du kommer ju snart så de borde la kvitta vilket *ävla håll ja kör :p

//ado (dahl's data)
 
Last edited:

drredbull

Maskulunist
Gick med
16 Dec 2006
Ort
Åkarp
Hoj
KTM 450 exc-f sixdays, 690 duke, Honda Dax.
har nyss tagit mitt kort och så fort jag fått hem min mc från verkstaden så hänger jag gärna med på en sväng.
Eller ni kanske inte vill ha med gröngölingar?
Kanske har en för klen hojj för ert tempo?
 

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Ort
staffanstorp
Hoj
Stor moppe
o min e reggad på 12kw... klart nybörjare e välkommna.. men den som vurpar får pryl. o e man rejält trasig så får man pryl när man kommer ut från sjukan :fakta
 

Solid snake

Guest
3045006 förlåt för att ja inte har en värstinghoj som du så att ja lägger rundan på under 10 min...
ska bli ändring på't!!!
säljer min omgående o köper din...
eller chukas för ja gilla hans skylt :D:D:D


//Ado(på polarens sh)




du kommer ju snart så de borde la kvitta vilket *ävla håll ja kör :p

//ado (dahl's data)
Du har inte råd...

Edit: skittrött nu, ska sova en stund, ring mig om det blir nån körning.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
jag är på!

kan dock inte idag.. men vad säger ni alla. ska vi ta och köra imorgon på dagen???

sen kvällen ska ja gtill rakan och fota med hojen såklart....

typ imorgon (onsdag) klockan 1300 vid staffanstorps statoil eller något? någon som är på?

jag är med! ska också till rakan på kvällen så vi lär ju ses där mes isåfall:tummenupp liten fråga bara, håller vi oss till sköna kurvvägar eller ska vi gasa på lite? mest så att jag vet vilken hoj jag ska ta...:tungan

har nyss tagit mitt kort och så fort jag fått hem min mc från verkstaden så hänger jag gärna med på en sväng.
Eller ni kanske inte vill ha med gröngölingar?
Kanske har en för klen hojj för ert tempo?

jag kör 125:A jag med, och jag tog kortet för mindre än en månad sen så...:näsblod har dock kört sen jag var 14 men ändå...:tungan


men vad säger ni allihop? ska vi spika statoil i staffanstorp klockan 13.00 imorgon, onsdagen den 11/7-07?
 
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Självklart skall vi det!:tummenupp

Ses där!:yoparty

ok, ses då!:tummenupp
liten fråga bara, vad för sorts körning blir det? för cm:en hänger inte med så bra på vägar med hastighetsbegränsning över 70 så...:rolleyes: måste veta om jag ska ta den eller nsr:en:)
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top