Bankörning & RR

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Gottis, har du utvecklats något sedan du mesade runt på Anderstorp, eller ska du sota igen en hoj till? :hihi

jag har ju köpt en Österrikis Torped som har siktet inställt på dej ju :gnissla

klart jag ska mesa runt har att upp att bli snabb :)
 

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Ort
Göteborg
Hoj
R6 ratrace edition
Kanske nåt för nån Raceintresserad :tummenupp Finns på Racing.no under markedsplassen. Kursen suger men men

Yamaha R1 Superbike
Topp stand! Rød/hvit med sort tank. Nyoverhalt motor og girkasse, med ny SBK Solli race topp. 180HK på bakhjulet, hvor HK er fordelt over hele registeret. Sykkelen er NYDELIG å kjøre og er bare kjørt i 3 løp! Sykkelen er en R1 2005, men er oppgradert med en 2006 baksving (1,5cm lengre), 2006 felger, 2006 tank, 2008 SBK sete(2 cm lavere), LeoVince titan full-race anlegg (ny i aug. 2008), STM SBK slipper Clutch (08), Solli Racing modifiserte gafler (jeg synes disse er bedre enn Øhlins sine), Øhlins bakdemper, (gafler og bakdemper ble overhalt i 2008) HM Quickshifter 2008 med egen ECU (bedre får du ikke tak i, og denne sørger for at girkassen holder!), Yamaha KIT ECU og kabling. Harris justerbare fotpinner. Harris tanklokk i titan. Flipp-up hendler, Brembo bremse-pumpe. Følger med: Ekstra kåpeglass, div drev, strøken 2005 tank, sett med gafler (sort) fra 2006, bremseskive-sett front, div ekstra kåpedeler seteparti + orginalt eksos inkl Acrapovic slip-on eksos. Selges kl 72.500,-
 

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stenkullen
Hoj
-
Tycker det inte känns som att 95ksek för en kittad 05a är såvärst billigt. Men det är säkert schysst att ha lönen bunden till norska kronan i dessa dagar.
 

robbie labero

Ny medlem
Gick med
23 Dec 2003
Ort
Falkenberg
Hoj
ny
Vad e det som händer den 6 maj. E det någon tävling iom att det e föranmälan. Någon som vet?

Fan vad kasst att det e många dagar i juni och juli som det bara e gathojar, vad e det för jävla skit !?
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Vad e det som händer den 6 maj. E det någon tävling iom att det e föranmälan. Någon som vet?

Fan vad kasst att det e många dagar i juni och juli som det bara e gathojar, vad e det för jävla skit !?

är det inte SM ganska snart där på??
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Vad e det som händer den 6 maj. E det någon tävling iom att det e föranmälan. Någon som vet?

Fan vad kasst att det e många dagar i juni och juli som det bara e gathojar, vad e det för jävla skit !?

SM är 16-17:e med träning fredag den 15:e

Kanske försker de bara vara lite mer tydliga än förra året. Jag och Flugan kom ner utan att ha föranmält oss tillsammans med många andra medans många andra hade föranmält sig trots att det inget stod om det på hemsidan.

Dock löste det sig med en extra grupp och lite mindre körtid men det var ganska irriterat ett tag :hihi
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
SM är 16-17:e med träning fredag den 15:e

Kanske försker de bara vara lite mer tydliga än förra året. Jag och Flugan kom ner utan att ha föranmält oss tillsammans med många andra medans många andra hade föranmält sig trots att det inget stod om det på hemsidan.

Dock löste det sig med en extra grupp och lite mindre körtid men det var ganska irriterat ett tag :hihi

Måste man föranmäla sig nu innan till träningarna :va
 

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Go:teborg
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
Måste man föranmäla sig nu innan till träningarna :va

Förra året kunde man föranmäla sig. Vet inte hur det gick till eller hur länge dom höll platserna jag blev aldrig nekad att köra. Föranmäld eller ej.

Kanske lika bra att ringa innan är det jättemånga föranmälda är det kanske ingen ide att åka ner. Bra om det inte blir först till kvarn, då man kanske måste vara på platsen vid 2 för att få köra.

BARA 8 Dagar kvar!!!!!!!
Vilka kommer?

Vem gör årets första vurpa?
 
Last edited:

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Förra året kunde man föranmäla sig. Vet inte hur det gick till eller hur länge dom höll platserna jag blev aldrig nekad att köra. Föranmäld eller ej.

Kanske lika bra att ringa innan är det jättemånga föranmälda är det kanske ingen ide att åka ner. Bra om det inte blir först till kvarn, då man kanske måste vara på platsen vid 2 för att få köra.

BARA 8 Dagar kvar!!!!!!!
Vilka kommer?

Vem gör årets första vurpa?

Vad är det bara åtta dagar kvar till?
 

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Ort
GBG
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
Förra året kunde man föranmäla sig. Vet inte hur det gick till eller hur länge dom höll platserna jag blev aldrig nekad att köra. Föranmäld eller ej.

Kanske lika bra att ringa innan är det jättemånga föranmälda är det kanske ingen ide att åka ner. Bra om det inte blir först till kvarn, då man kanske måste vara på platsen vid 2 för att få köra.

BARA 8 Dagar kvar!!!!!!!
Vilka kommer?

Vem gör årets första vurpa?

Jag kommer den 15 april :banana ( hoppas det är varmt nog, jag fryser nu brrrr;) )
 

Thunder

Kan det inte vara sommar för evigt???
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Söder om Kinnekulle, väster om Anderstorp, norr om
Hoj
R6 -08, dotterns cross och minimoto
Nån som vet om det är ok med helsystem, hur kinkiigt är det på falken?

Jag träffade företrädare för Falkenberg i januari och dom sa då att det skulle bli betydligt hårdare i år än tidigare. Plus att dom skulle investera i någon ny form av mätutrustning.
Både miljö och hälsa plus närboende var som iglar på dom om buller.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top