Honda SP1-tråden

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
som jag sa: i´ll be back:tummenupp
 

Sten Ursing

Ny medlem
Gick med
16 Feb 2006
Ort
08
Hoj
RG500/SP-1
business

Hörrudu Sten....du får 100.000:- av mina pengar att förvalta så jag blir rik, 10% är dina för besväret.

Tack för förtroendet, men jag tycker du kan skicka mig en chokladask istället och behålla de sista 10%.
Kolla nu in på bolaget VRG på lilla lista. Köp dem NU! Det har jag gjort.
Dela inte upp potten som alla andra, utan satsa hela summan under kapitalförsäkring, så slipper du skatten. Dubbelt värde i sept.
 
Last edited:

Sten Ursing

Ny medlem
Gick med
16 Feb 2006
Ort
08
Hoj
RG500/SP-1
Jag är inne på min andra RSV (en RSV-R) och har precis sålt SP1:an. Körde med bägge under en säsong och (nu är det under fel forumtråd, men...) rent körmässigt är RSV:n helt överlägsen Hondan, inget snack om saken. Smidigare, lättare, snabbare, kvickare. MEN, karisman och utseendet och impfaktorn är oslagbar när det gäller Hondan!!! :Bugar

My 50 cents...

Du säger vad alla tester har sagt! RSV:n är en riktig kurvätare.
Underbart. Den är också vrålsnygg i vitt lack med blåa fälgar.
Men jag är en underdog, som älskar att jobba från underläge.
Det är en sådan härlig "knäckareffekt" med den levnadsstilen.
Därför skall det bli himla kul och se vilka jag kör om i BoTT, då jag onekligen kommer med det sämsta materialet. :banana

Roger, du har all min respekt! :)

Psss Biltmore!
Strunta i chokladen. Köp en pall exklusiv 2-takt olja åt mig eller häll det över mig om jag har fel.
 
Last edited:

rayback

Sir Yes Sir
Gick med
16 Feb 2006
Ort
Westcoast
Hoj
R1
Tack för förtroendet, men jag tycker du kan skicka mig en chokladask istället och behålla de sista 10%.
Kolla nu in på bolaget VRG på lilla lista. Köp dem NU! Det har jag gjort.
Dela inte upp potten som alla andra, utan satsa hela summan under riskkapital, så slipper du skatten. Dubbelt värde i sept.

Varför köp:confused:
 

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Jag är inne på min andra RSV (en RSV-R) och har precis sålt SP1:an. Körde med bägge under en säsong och (nu är det under fel forumtråd, men...) rent körmässigt är RSV:n helt överlägsen Hondan, inget snack om saken. Smidigare, lättare, snabbare, kvickare. MEN, karisman och utseendet och impfaktorn är oslagbar när det gäller Hondan!!! :Bugar

My 50 cents...

Är beredd att hålla med Razorback även om jag har mindre erfarenhet av RSVn.

Modellen, inte minst Factory, är nog en av anledningarna till varför Honda valde att inte plocka in just SP2 under 2003-2004...RSVn är bekvämare till vardags och kvickare i reaktionerna på en bana. Inte som en gsxr 1000 men ändå...

Däremot tycker jag motor och låda är råare på RSVn; det vibrerar mer och är lite kärvare rent allmänt. Den saknar också SPs exklusivitet, hela HRC arvet. Kvalitetsmässigt har RSVn ett bra rykte (till skillnad mot serviceorganisationen...:rolleyes:) men hur den står sig mot SPn över tid ja det kan man ju bara gissa.

Om jag skulle få för mig att sälja SP2an ja då vore en RSV med nya fronten och mkt Öhlinsgodis en het kandidat.:tummenupp

Jo, det finns en kvar (har haft min sedan -03) :hej

:tummenupp:tummenupp

som jag sa: i´ll be back:tummenupp

Snacka går ju....

:D
 
Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Är beredd att hålla med Razorback även om jag har mindre erfarenhet av RSVn.

Modellen, inte minst Factory, är nog en av anledningarna till varför Honda valde att inte plocka in just SP2 under 2003-2004...RSVn är bekvämare till vardags och kvickare i reaktionerna på en bana. Inte som en gsxr 1000 men ändå...

Däremot tycker jag motor och låda är råare på RSVn; det vibrerar mer och är lite kärvare rent allmänt. Den saknar också SPs exklusivitet, hela HRC arvet. Kvalitetsmässigt har RSVn ett bra rykte (till skillnad mot serviceorganisationen...:rolleyes:) men hur den står sig mot SPn över tid ja det kan man ju bara gissa.

Om jag skulle få för mig att sälja SP2an ja då vore en RSV med nya fronten och mkt Öhlinsgodis en het kandidat.:tummenupp



:tummenupp:tummenupp



Snacka går ju....

:D


hörru dina gamla huggorm, svara i telefon nångång då:huvet:krama

gick ju fan å köpte mig en gammal surgixxer igår så vi har lite att snacka om!
 

Roger_SWE

Skoj på hoj
Gick med
19 Mar 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Ducati x 3
Det är du och jag då! Ska vi ha en SP1/SP2 träff då?!
må også danska deltage i det træf? eller er den en udelukkende svensk foretag?

mvh Halfevil:tummenupp

Det går nog bra.
Mitt riktiga namn är nämligen Roger Hatlebrekke = En Norrman :tummenupp

Namnet Roger_SWE är från den tiden jag spelade på nätet och det namnet har sedan följt med till andra forum. Mitt "nick" är alltså lite missvisande.
 

333halfevil

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2007
Ort
kjøbenhamn
Hoj
Honda SP1, Honda SP2 ,Honda VTR1000F, Aprilia RSV SP 2000
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top