Honda SP1-tråden

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
med stor sorg meddelas att hojen är såld, nu jagas det efter en r1:a som ska smiskas på bana men det kommer säkerligen stå en spetta i abbes garage igen så småningom.
 

Ellex

Skånsk Wiking
Gick med
23 Apr 2009
Ort
skivarp
Hoj
En sån röd :)
Jag får göra som Abbe å lägga ut min oxå, men jag gör det för min ekonomis skull. Hade förhoppningen att man skulle landa ett nytt kneg innan sommarn, så d eför mkt pengar som bara kommer att stå.
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Grattis till försäljningen. Då blir det sorgbindel runt armen i en vecka nu?

ahh, fan det känns innerst inne men du vet ju hur den känns att köra på bana razor, vi körde ju ihop förra sommaren!

tänkte ro hem ngt mer lättstyrt denna sommar sen vet man inte, kanske tebax till träsket igen:tungan kollar av den engelska och italienska marknaden just nu, får se vad som dyker upp:tummenupp
 

Ellex

Skånsk Wiking
Gick med
23 Apr 2009
Ort
skivarp
Hoj
En sån röd :)
Då rulla även min bort i solnegången :tråkad får väl se vad det blir för hoj istället !
 

Sten Ursing

Ny medlem
Gick med
16 Feb 2006
Ort
08
Hoj
RG500/SP-1
Pengar

Jag får göra som Abbe å lägga ut min oxå, men jag gör det för min ekonomis skull. Hade förhoppningen att man skulle landa ett nytt kneg innan sommarn, så d eför mkt pengar som bara kommer att stå.

Pengar är inget problem. Det finns hur mycket som helst av det i världen. Se bara till att de hamnar i din plånbok= satsa på börsen.
Jag sålde min cbX förra året och lade pengarna på börsen som gick upp 300%. Köpte mig en SP-1 och nu är det börsen som betalar min BoTT-karriär. Köp VRG för dina försäkringspengar, så är allt fixat till midsommar.:)Sten
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Pengar är inget problem. Det finns hur mycket som helst av det i världen. Se bara till att de hamnar i din plånbok= satsa på börsen.
Jag sålde min cbX förra året och lade pengarna på börsen som gick upp 300%. Köpte mig en SP-1 och nu är det börsen som betalar min BoTT-karriär. Köp VRG för dina försäkringspengar, så är allt fixat till midsommar.:)Sten

fan va enkelt asså:tummenupp
 

Ellex

Skånsk Wiking
Gick med
23 Apr 2009
Ort
skivarp
Hoj
En sån röd :)
Har lagt ut durbahnpuckarna som jag köpte av micke här på forumet på köp å sälj om nån e sugen :)!
 

razorback

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Ort
Halmstad
Hoj
Aprilia RSV1000R 2003
Ännu en SP1 såld

Sålde också min baby i förra veckan. Trodde det skulle kännas svårt när den rullade iväg, men nej! :)
 

Sten Ursing

Ny medlem
Gick med
16 Feb 2006
Ort
08
Hoj
RG500/SP-1
om sp-1/sp-2

SP-1 ja. Kan säga att jag saknar den sååååå :gråta Vete katten om det inte kommer bli en sådan igen.......................

Läger in en bild med :(

Har läst era inslag/intryck om SP-1/SP-2.
Med åldern rätt behåller den ställningen bra, men i jämförelse med en 1098 så blir den klart distansierad i allt, utom vid tre aspekter.
Honda kvalité är något en ducce aldrig når. Läs motorrad.
Körställningen är något moderatare.
Vid inbromsning i kurvorna, ställer sig 1098 rakt upp, där SP:n håller kursen. Det sista skall bli väldigt intressant att utnyttja i BoTT.

Vad tycker ni och är det någon som har en bra jämförelse med RSV:n?:banana
 

razorback

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Ort
Halmstad
Hoj
Aprilia RSV1000R 2003
Har läst era inslag/intryck om SP-1/SP-2.
Med åldern rätt behåller den ställningen bra, men i jämförelse med en 1098 så blir den klart distansierad i allt, utom vid tre aspekter.
Honda kvalité är något en ducce aldrig når. Läs motorrad.
Körställningen är något moderatare.
Vid inbromsning i kurvorna, ställer sig 1098 rakt upp, där SP:n håller kursen. Det sista skall bli väldigt intressant att utnyttja i BoTT.

Vad tycker ni och är det någon som har en bra jämförelse med RSV:n?:banana

Jag är inne på min andra RSV (en RSV-R) och har precis sålt SP1:an. Körde med bägge under en säsong och (nu är det under fel forumtråd, men...) rent körmässigt är RSV:n helt överlägsen Hondan, inget snack om saken. Smidigare, lättare, snabbare, kvickare. MEN, karisman och utseendet och impfaktorn är oslagbar när det gäller Hondan!!! :Bugar

My 50 cents...
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top