View Full Version : Crosskörning på söndag 13 december!
På söndag den 13 december är det cross/enduro-körning på revingehed. Alla som har lust att hänga med är varmt välkomna!
Ta med något varmt att dricka samt lite enkel mat att förtära så fikar vi lite efter/mellan körningarna.
Vi avgår från Lidl parkering i Arlöv kl 1100.
Är det någon som har lust att fotografera eller filma så hade det varit superbra! Finns tillgång till både systemkamera och videokamera. :tummenupp
Samling: Lidlparkering Arlöv
Tid: 1100
Dag: Söndag 13 december
Busplats: Revingehed
Alla är välkomna!!
Hoppas ja får ihopa min moppe tills dess. :tungan
Om jag inte lyckas charma mig till en hoj så följer jag med som fotograf!
GSXR1100R
2009-12-07, 19:32
Glöm inte att ladda batterierna till kameran på söndag :tungan
För oss alla, ta med en filmkamera. :hihi
Glöm inte att ladda batterierna till kameran på söndag :tungan
:finger
:kiss :krama :tuttar
Snäälla? :rolleyes:
GSXR1100R
2009-12-07, 19:56
:finger
:kiss :krama :tuttar
Snäälla? :rolleyes:
PM: leica
Åkej såhär e d, jag köpte Endurohoj för att kunna få chansen att se er tjejer byta om i skogen, du får gärna låna gegghojen när jag e med *dregel*
P.S berätta inte detta för dom andra tjejerna, speciellt inte till Monkey eftersom hon då lätt kan bli Citronsur.
/Farbror Bosse
Åkej såhär e d, jag köpte Endurohoj för att kunna få chansen att se er tjejer byta om i skogen, du får gärna låna gegghojen när jag e med *dregel*
P.S berätta inte detta för dom andra tjejerna, speciellt inte till Monkey eftersom hon då lätt kan bli Citronsur.
/Farbror Bosse
ÖÖÖÖJ...du kan ju inte avslöja't rakt ut sådär!! :mad:
Tyvärr är det mest lönnfeta gubbar i enduroskogen.. :rolleyes:
GSXR1100R
2009-12-07, 20:02
Helvete... hur skickar man PM :mad:
/Farbror Bosse
Jag ska fan ta ordna så du aldrig mer får se en avklädd röv, varken en tjej eller killröv!! Eller jo, du kan få se svalans röv men thats fakking it!!! Mansgris e du! Vilken tillit du har till oss tjejer. :tummenupp :finger
Lugn Linnea, du ska få köra min. Ta med all utrustning bara. Svalan tar min hoj på lastbilen. :tummenupp
Blir några stycken, tim ska oxå med. Om han inte fixar moppe så får han vara deposlampa och kameraman. :tummenupp
jupp, såg d igår. :tummenupp
GSXR1100R
2009-12-07, 20:11
Jag ska fan ta ordna så du aldrig mer får se en avklädd röv, varken en tjej eller killröv!! Eller jo, du kan få se svalans röv men thats fakking it!!! Mansgris e du! Vilken tillit du har till oss tjejer. :tummenupp :finger
Lugn Linnea, du ska få köra min. Ta med all utrustning bara. Svalan tar min hoj på lastbilen. :tummenupp
Blir några stycken, tim ska oxå med. Om han inte fixar moppe så får han vara deposlampa och kameraman. :tummenupp
jupp, såg d igår. :tummenupp
Jaha detta är tacken för att man ställer upp 25 timmar om dygnet 8 dagar i veckan, jaja jag är inte bitter...
:mad: Hoppas moroten rasar i den största lerpölen så du får simma till Malmö :mad:
Jaha detta är tacken för att man ställer upp 25 timmar om dygnet 8 dagar i veckan, jaja jag är inte bitter...
:mad: Hoppas moroten rasar i den största lerpölen så du får simma till Malmö :mad:
ja, då kanske ja hittar min växelspak iaf. :rolleyes:
Grejen är den att det egentligen är de lönnfeta gubbarna han faktiskt vill titta på.. Han tycker det är skitbra om det finns tjejer i krokarna för då kan han låtsas att han e normal.. :rolleyes: :tungan
GSXR1100R
2009-12-07, 20:30
Grejen är den att det egentligen är de lönnfeta gubbarna han faktiskt vill titta på.. Han tycker det är skitbra om det finns tjejer i krokarna för då kan han låtsas att han e normal.. :rolleyes: :tungan
leica du vet att jag bara har ögon för dig, du får låna geggis nästa gång när jag är med, är det ok om jag filmar när ni byter om?
:kär
Jag skulle kunna tänka mig hänga med ngn gång. Mest för att kasta kottar på gubben när han byter om :D :arsele
GSXR1100R
2009-12-07, 21:08
Jag skulle kunna tänka mig hänga med ngn gång. Mest för att snaska kotte på gubben när han byter om :D :arsele
Mähhh... :rodnar
Jag skulle kunna tänka mig hänga med ngn gång. Mest för att kasta kottar på gubben när han byter om :D :arsele
Du får komma när du vill gumman! Wilkåm! :tummenupp:krama
Snuskgubbe :mad: :D
Mähhh... :rodnar
Ska smöra för brorsan och se om han lånar ut sin Husaberg :)
Du får komma när du vill gumman! Wilkåm! :tummenupp:krama
Snuskgubbe :mad: :D
Ska smöra för brorsan och se om han lånar ut sin Husaberg :)
jaaaa gör det!! tänkte skriva att du skulle fråga men var inte säker på om han hade kvar den eller inte, du nämnde något sist vi sågs. :)
men försök så kör vi tillsammans, kommer bli skitkul!! :tummenupp
Jag väntar på toppackning till lånecrossen. Hoppas den kommer i veckan!
...ummm, hur blev det med den hojtvätten, har en CR250 som blir skitig helveTT stup i ett. :hihi
...ummm, hur blev det med den hojtvätten, har en CR250 som blir skitig helveTT stup i ett. :hihi
eftersom intresset var väldigt svalt så blev det inte av.......kanske sker nästa år, man vet aldrig.
Jo, han har den kvar. Men den är dock till salu, så jag är inte säker på om han vill låna ut den då hehe :krama Det är värt att fråga iaf :tummenupp
jaaaa gör det!! tänkte skriva att du skulle fråga men var inte säker på om han hade kvar den eller inte, du nämnde något sist vi sågs. :)
men försök så kör vi tillsammans, kommer bli skitkul!! :tummenupp
sideline
2009-12-08, 07:23
Jag vill också. Hade för avsikt att köpa mig en liten busmaskin. Tyvärr finns det nog inte utrymme för det nu. :(
Fast, nu på söndag är jag nog lite upptagen. Kommer nog stå i köket större delen av dagen. Tydligen ska jag baka och laga mat stup i ett... ;)
Kl 1100 på Lidls parkering i Arlöv i morgon! :tummenupp
Ujuj Jag vill me. Hur hittar man till Lidl i Arlöv?
Ujuj Jag vill me. Hur hittar man till Lidl i Arlöv?
har du gps? eller vill du ha vägbeskrivning?
om du kör från hbg så tar du av avfarten Burlöv, kör ca 150 m och tar nästa avfart. Så är du direkt i Arlöv, kör förbi statoil, rakt i rondellen ca 200m sen svänger du höger in på Burlöv Center. Sväng direkt höger igen, kör rakt höger över den lilla bron, höger o sen har du rakt framför dig Lidl.
Plinga om du inte hittar, jätte enkelt är det. :)
har du gps? eller vill du ha vägbeskrivning?
om du kör från hbg så tar du av avfarten Burlöv, kör ca 150 m och tar nästa avfart. Så är du direkt i Arlöv, kör förbi statoil, rakt i rondellen ca 200m sen svänger du höger in på Burlöv Center. Sväng direkt höger igen, kör rakt höger över den lilla bron, höger o sen har du rakt framför dig Lidl.
Plinga om du inte hittar, jätte enkelt är det. :)
Tack Money Du e en klippa
Vi ses imorn då?
Ska jag ta med stället eller blir det bara titta imorgon?
Tack alla för en sjukt rolig dag! :tummenupp Nån som har en cross till salu som passar lilla mig? Helst med elstart...... annars måste jag träna benmusklerna/bli tyngre.. :gnissla
Tack alla för en sjukt rolig dag! :tummenupp Nån som har en cross till salu som passar lilla mig? Helst med elstart...... annars måste jag träna benmusklerna/bli tyngre.. :gnissla
Hann du tycka det var roligt!?
Du stod ju mest och tittade på hojen och klurade på hur man skulle få igång den:krama
Tack för en sjukt trevlig dag, tråkigt att jag inte fick köra men jag är glad att jag lyckades få er andra att äntligen få tummarna loss o skaffa egna. Hihihi......va lite min plan. :tummenupp
Har tom lyckats få min syrra att bli intresserad och hon ska med nästa helg och provköra min cross! :D
Alla bilder och filmer kommer senare.
Vad hände med alla bilder:va
Vi hade ju besök av en annan riktig kamera så lite bra bilder blev det väl?
Ja jag vill ju med vara med på bild, med dom coola googlarna:yoparty
Vad hände med alla bilder:va
Vi hade ju besök av en annan riktig kamera så lite bra bilder blev det väl?
Ja jag vill ju med vara med på bild, med dom coola googlarna:yoparty
Undrar jag med, leica fota oxå massa jö. :)
Undrar jag med, leica fota oxå massa jö. :)
Tusse tycker jag är en dålig fotograf så jag vågar inte lägga upp nåt :(
Eller snarare så låg den tyvärr mest i väskan.. men jag har en finfin bild på ovan nämnda kritiker som jag lägger upp när jag kommer hem ikväll.. :banana
Tusse tycker jag är en dålig fotograf så jag vågar inte lägga upp nåt :(
Eller snarare så låg den tyvärr mest i väskan.. men jag har en finfin bild på ovan nämnda kritiker som jag lägger upp när jag kommer hem ikväll.. :banana
Det var ju med min kamera du inte lyckades så bra juuu:krama
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.