PDA

View Full Version : Rörmockare / Elektriker

C@rro
2007-09-10, 21:27
En mindre ljus rörmockare och elektriker sökes snarast.

(å nej då söker jag ingen neger eller att de e några konstiga fantasier som skall förverkligas)

RMT_Racing
2007-09-10, 21:31
Haha.. hur omfattande är "projektet" och var är det? Jag jobbar med dessa saker dagligen men då kör jag på andras behörigheter.. el, vvs, kyla mm.

C@rro
2007-09-10, 21:51
Varmvatten beredare kopplas in
Tvättmaskin kopplas in + el te denna
samma med diskmaskin spis å diskho
sa jag kan få en dräglig tillvaro hemma
glömde spisfläckt jävulen:gnissla

å kom på att de e nått som e vajsing me anläggningen te golvärmen me men där e allt draget å färdigt

RMT_Racing
2007-09-10, 22:13
Småjobb mao. Ser bara två problem:

1. Avståndet - varför bor ni alla i den där hålan för?
2. Du kommer inte ha papper på nått av jobben iom att behörigheterna endast gäller när jag jobbar för firman. Försäkringsbolagens "utfört på fackmannamässigt sätt" är ett skämt. Går inte att misslyckas med någon av dessa installationer men materialfel är otroligt svårt att bevisa.

Rekommendationen är bara - gör det inte själv om du inte vet vad du håller på med. Det är sådana som jag går efter hela nätterna :D

Hus eller lgh?

C@rro
2007-09-10, 22:29
Småjobb mao. Ser bara två problem:

1. Avståndet - varför bor ni alla i den där hålan för?
2. Du kommer inte ha papper på nått av jobben iom att behörigheterna endast gäller när jag jobbar för firman. Försäkringsbolagens "utfört på fackmannamässigt sätt" är ett skämt. Går inte att misslyckas med någon av dessa installationer men materialfel är otroligt svårt att bevisa.

Rekommendationen är bara - gör det inte själv om du inte vet vad du håller på med. Det är sådana som jag går efter hela nätterna :D

Hus eller lgh?

Hus håller på att bygga.

de e just de jag låter bli. c@rro+el = katastrof

ett samtal mellan c@rro och hennes far i tel
-du faderskapet jag skall koppla in lampjävlen men kablarna har inte samma färg som dom på lampan vilken e de ström i?
-ingen arning du får mäta upp de.
- okej .....Aj som fan de va den oranga
-tog du på dom??? du e väl ingen elmätare heller tös
-men va fan nu vet jag ju!
-*jätte suck * ja ja koppla ihop dom nu då
-öö du papps jag har glömt vilken som va ström i kommer du ihåg?
- näää men känn nu inte på dom ig...
-AAAAJJJ... du de va den oranga
-*megasuck*

vvs borde inte va så svårt men eftersom jag inte gjort de innan låter jag bli, men de kliar i fingrarna kan jag säga.

RMT_Racing
2007-09-10, 22:35
Hus håller på att bygga.

de e just de jag låter bli. c@rro+el = katastrof

ett samtal mellan c@rro och hennes far i tel
-du faderskapet jag skall koppla in lampjävlen men kablarna har inte samma färg som dom på lampan vilken e de ström i?
-ingen arning du får mäta upp de.
- okej .....Aj som fan de va den oranga
-tog du på dom??? du e väl ingen elmätare heller tös
-men va fan nu vet jag ju!
-*jätte suck * ja ja koppla ihop dom nu då
-öö du papps jag har glömt vilken som va ström i kommer du ihåg?
- näää men känn nu inte på dom ig...
-AAAAJJJ... du de va den oranga
-*megasuck*

vvs borde inte va så svårt men eftersom jag inte gjort de innan låter jag bli, men de kliar i fingrarna kan jag säga.

Men lilla du.. tänkte fråga om du inte har ngn man i närheten men det hade du ju tydligen inte :D Flytta fram er lilla fest en vecka så kan jag komma förbi.. företaget ska på någon slags spritmässa men för att slippa pinsamheter är det lika bra att jag försvinner på annat håll :tungan

Om du får för dig att röra något igen kan du väl åtmistone fråga mig/oss om livesupport innan? Hate to say it men det där är livsfarligt :pannkyss

"Offe"
2007-09-30, 20:23
synd på avståndet bara, annnars en som kan fixa rör biten, snabbt å enkelt, med lite öl som hjälp:):)